Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
Kanske Iranska tjejers hud inte sett solen lika ofta som svenska tjejers hud och har därför mindre rynkor. Svenskar åldras mest på stranden. Angående ras så skulle jag tro att det finns färre rika snygga nordbor i Arabvärlden än rika snygga araber i Norden. Är man rik och snygg dras man till länder där det finns liksinnade och där levnadsstandarden är högre. Dedär bilderna är ju inte helt äkta och operativa ingrepp har högst antagligen gjorts. Den där damen som visar sin turkosa hand tycker jag ser mest äkta ut. Vi blonda nordbor har oftast vackrast hår i barndomen och sen mörknar det och blir råttfärgat och vår hud är tunnare ljusare ibland rödaktig och smink och klet, gamla krämer kan förstöra hyn. Vi tar till billig butikshårfärg, fönar och permanenter som torkar ut håret och så blir det som det blir. Vad gäller kletbranchen så köpte jag samma makeupkräm som Madonna använder och nåt mot påsar under ögonen (jag syndade i förrgår och åt salta cashewnötter och då får man påsar under ögonen). Till min förvåning fick jag en toalettväska med ett helt snyggt läppstift, maskara, diverse krämer och tvättgrejer på köpet. Så det var värt sitt pris. Nu ska sminket bort, få se om Vichys och proaktivs smörj biter på det. Det finns vackra blonda tjejer men de parar sig ofta med killar med mörkare hår. Blonda och rödhåriga grabbar anses inte tillräckligt coola så då blir avkomman mörkare i både hy och hår. Det finns väldigt många snygga svenska tjejer ts.