Inlägg från: tessa1979 |Visa alla inlägg
  • tessa1979

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Jag håller med om att många persiska kvinnor är mycket vackra. Sedan tycker jag inte att särskilt många av tjejerna på bilderna i den här tråden ser så bra ut, eller kanske snarare att de är vädigt utspökade och därför inte är så eleganta eller raffinerade även om de säkert är väldigt välvårdade. Man skulle kunna göra en likadan tråd om i princip alla nationaliteter, det finns ju trots allt massor av vackra kvinnor i världen och vi har alla olika smak. Jag är själv väldigt nordisk och har därför alltid fascinerats av mörka skönheter. Snyggast tycker jag att piffiga norditalienskor och vissa fransyskor är, de kan vara så fantastiskt eleganta och kvinnliga, kan bli så avundsjuk på det där extra som de har. Men det är ju en smaksak. Många italienare och fransmän är ju som tokiga i svenskor till exempel!

• tessa1979

Ursäkta jag är obildad men är det vanligt förekommande att iranier i allmänhet och perser i synnerhet är så nationalistiska som TS?

• tessa1979
    Deelicious skrev 2013-05-02 11:24:28 följande:
    Detta är världens vackraste kvinna. Posta bilder på blonda tjejer som är snyggare än henne :) finns inte!

Jag är dessutom lik henne *stolt*
    Visst är hon vacker men inte ens i närheten av att vara världens vackraste enligt mig. Idiotisk utnämnelse dessutom - alla kommer att tycka olika plus vem har sett alla världens kvinnor (har man inte ställt upp alla världens vackraste kvinna och jämfört dem så kan man ju inte heller uttala vem som är vackrast, om man nu skulle kunna enas om någon "idealstandard" att jämföra mot men det i sig lär vara omöjligt. Dessutom, ska man ta bara dem som är nu levande och unga nu, eller får man jämföra med svunna skönheter som man har bilder på? Eller rent av sådana som bara finns beskrivna i skrift? Jag röstar på sköna Helena, hennes skönhet startade krig, det måste väga tungt i sammanhanget.
  • tessa1979
    Psychopath skrev 2013-05-02 12:08:29 följande:
    http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/03/23/article-0-0B4B85B600000578-918_224x674.jpg Utan smink.
    Söt, rena drag. Säkert en riktig skönhet när hon är uppfixad, vilket hon inte är på den här bilden och det är ju ändå skönt att inte alla kvinnor alltid måste vara maximalt groomade. Vem är hon?
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer