Inlägg från: mebbebebbe |Visa alla inlägg
  • mebbebebbe

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

För att det är din personliga åsikt?
    andra kanske skulle ställa frågan "varför är blonda mycket snyggare än persiska/iranska kvinnor?"
    Det är ju inget faktum direkt, alla tycker ju olika

Var det av någon annan anledning än att provocera som du skapade tråden?

• mebbebebbe
    Persisk skrev 2013-04-29 22:43:13 följande:
    3 vackra persiska tjejer, :) på nåt cafe i tehran

fast de har blåa linser och blonderat hår? ser dessutom väldigt opererade ut? dom kan väl inte klassas som klassikt persisk utseende? Eller var bilden ett skämt?
  • mebbebebbe
    Doofie skrev 2013-04-30 21:57:13 följande:
    POPcorn-time :D

Men vänta lite nu... Jag gillar inte ens popcorn, aja, får ta mig en påse chips. Skål
    Hahaha!
  • mebbebebbe

Alltså kan inte låta bli att förundras över alla inlägg, det är skrattretande och helt sjukt!

Det går inte att säga att ett visst folkslag är snyggare än andra eftersom skönhet inte går att definiera!

ALLA tycker OLIKA! Det om något har ni lyckats bevisa i den här tråden, era argument bekräftar bara det jag just skrivit.... muhaha!

• mebbebebbe
    Blåbär0103 skrev 2013-05-01 00:57:36 följande:

Måste vara samma person som startade en liknade tråd?
    Vi svenska tjejer bryr oss inte om vi anses snyggast eller fulast.
    TS vill bara provocera och starta en rejäl debatt vilket han/hon lyckas med eftersom så många "går i taket".
    Annars förstår jag inte vad poängen med tråden är.

Skulle man förklara det hela med att det helt enkelt är snyggare med mörkt hår och bruna ögon?
    Nej, syftet är att göra folk upprörda.     
    Ja, kan inte finnas någon annan anledning bakom
  • mebbebebbe
    Psychopath skrev 2013-05-01 04:40:27 följande:
    Haha. Var du så desperat för medhåll i ditt rasistupptåg TS, att du behövde skapa ett nytt konto? :)
    säger dessutom emot sig själv
  • mebbebebbe

att den här tråden fortfarande är vid liv

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer