Inlägg från: Psychopath |Visa alla inlägg
  • Psychopath

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Det finns skönhet i alla folkslag. Varken iranskor eller svenskar kan komma här och påstå att de är vackrast, hur fulla av högmod är ni egentligen? Det är bara oerhört gjantigt med kommentarer såsom att iranier ser ut som transor eller att svenskar ser ut som vandrande skelett pga sin bleka hy. Ge er för fan. Ni påstår att ni inte tar åt er, det är precis vad ni gör som kommer med såna kommentarer. Hur orkar man bry sig?

• Psychopath
    Persisk skrev 2013-04-29 21:04:44 följande:
    Men det är det inte, det är persiska tjejer.. hämtade dom från en Persisk tjejs blogg :) Svenskar tjejer är inte sådär bruna. 
    Persiska tjejer är bara bruna om de bor i Iran eller något annat soligt land. De är inte genetiskt bruna som exempelvis afrikaner.
  • Psychopath
    vackra iranska tjejer skrev 2013-04-30 18:28:24 följande:
    bara avundsjuka pratar illa om vackra ,fina ,älskvärda iranska tjejer.
    Iranska tjejer ska ni veta att ni är bäst  och har naturliga kvinnliga drag som idag skanas hos många många individer som kallar sig för kvinna

Haha. Var du så desperat för medhåll i ditt rasistupptåg TS, att du behövde skapa ett nytt konto? :)
  • Psychopath
    jashrinah skrev 2013-04-30 11:35:42 följande:
    mellan tårna =D 
    Driver du med att säga att afrikanska kvinnor inte kan vara vackra?
  • Psychopath
    Persisk skrev 2013-04-29 22:26:33 följande:
    vackra persiska muslimska tjejer :)

Men VA?! Dom är ju BLONDA! DU som upprepar likt en papegoja i varje inlägg om hur vackert SVARTHÅRIGA persiska tjejer är, att blont är så fult...
  • Psychopath
    Deelicious skrev 2013-05-02 11:24:28 följande:
    Detta är världens vackraste kvinna. Posta bilder på blonda tjejer som är snyggare än henne :) finns inte!

Jag är dessutom lik henne *stolt*
    Nää, asså jag är snyggare.
  • Psychopath
    Deelicious skrev 2013-05-02 11:24:28 följande:
    Detta är världens vackraste kvinna. Posta bilder på blonda tjejer som är snyggare än henne :) finns inte!

Jag är dessutom lik henne *stolt*
    Tycker förresten henns ansikte (läppose och uttryck) liknar killens som spelar Spiderman, speciellt på 3:e bilden Skrattande
  • Psychopath
    Gumsegumsan skrev 2013-05-02 10:58:51 följande:
    varför måste DU klaga på det som andra föredrar?

Visst visar några av dina bilder på snygga tjejer, men det förekommer både snygga och fula människor inom alla nationaliteter, men det kanske var nytt för dig?
    I tråden har det förekommit bilder på både snygga, mindre snygga och rentav fula tjejer. såväl persiska som svenska. Iran är liksom inget undantag och har (enligt mig) inte fler snygga människor än något annat land. 

Varför är det så konstigt att det finns folk som inte föredrar mörkhyade människor med mörka ögon, hårdare ansiktsdrag och grövre kroppsbehåring (obs, nu generaliserar jag) när du själv sitter och påstår att du generellt finner det oattraktivt med svenska "oexotiska" blekfisar?   
    här säger du ju själv att alla tycker olika. så jag frågar igen eftersom jag inte fick svar sist, vad vill du då med tråden??
  • Psychopath
    Errol Flynn skrev 2013-05-02 11:49:04 följande:
    Jag tycker blont hår är jättesnyggt.
    Blää.
  • Psychopath
    Errol Flynn skrev 2013-05-02 11:57:46 följande:

Jag skrev att JAG tyckte det. Jag tycker det är strykfult när man drar en slöja över håret.
    Slöjan hindrar väl inte att man ser ansiktet? De kvinnor du postat har snyggt hår men inte snygga ansikten. Enligt mig. Smaken är som baken ;)
  • Psychopath
    Errol Flynn skrev 2013-05-02 12:00:06 följande:
    Min jobbdator samarbetar inte...
    Hehe, vad säger chefen när denne ser att du sitter på familjeliv och postar bilder på blondisar istället för att jobba?Flört
  • Psychopath
    Errol Flynn skrev 2013-05-02 12:28:35 följande:
    Tänk vad man kan trolla med smink.
    Japp. Därför tycker jag det är missvisande att skiva "detta är världens vackraste kvinna!" och posta en bild på en som är sminkad. Samma med skönhetstävlingar. Skulle vara roligt att se några "au naturel"-skönheter istället...
  • Psychopath
    Tuss 1 skrev 2013-05-02 23:23:02 följande:

Precis utan löshår, ögonfransar, fejk tuttar, läppar, Botox osv.
    Och utan smink ^^
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer