Inlägg från: Flash Gordon |Visa alla inlägg
  • Flash Gordon

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Persisk skrev 2013-04-29 15:47:47 följande:
    VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga?

Det måste ha att göra mer er inre skönhet, er avslappnade attityd till tät ansiktsbehåring och stora näsor.
  • Flash Gordon
    Persisk skrev 2013-04-29 20:27:12 följande:
    Flera frågade om min bild, här får ni. Jag till Höger med brun sjal/manto. Bilden tagen i Iran. Och ja, jag älskarmina ögonbryn såhär så ni behöver ej kommentera dom negativt, jag bryr mig inte vad ni tycker. =)

Vad är det med er persikor och era ögonbryn?

Har ni alla tatuerade, fejk-ögonbryn?

Anses det fint i er kultur?     

• Flash Gordon
    Persisk skrev 2013-05-01 14:39:21 följande:
    HAHA googla bara på Nancy ajram before, hon såg ut som en jävla häst eller det kanske du sett men vill förneka? araber är kända för att operera sig, alla arabiska artister såg ut som stryk Innan dessa tusentals operationer. 

En iranska och en arabiska(?) håller alltså på att bråkar på en svensk hemsida om vilken av grupperna som är i störst behov av att korrigera sina näsor?!

Skrattande
  • Flash Gordon
    Persisk skrev 2013-05-01 15:07:02 följande:

Men frågan är ju varför har alla iranskor som du visar upp identiska näsor? Finns det bara en standard-modell att välja bland hos plastikkirurgerna i Teheran?

Och vad är det med de där ögonbrynen? Det är lite Groucho Marx över det hela. Hananvände också en stor tuschpenna och målade dit jätte-ögonbryn och mustach inför varje filminspelning. Anses det fint i Iran att ha sådana ögonbryn?

OBS! Bilden nedan föreställer alltså Groucho Marx. Han var, så vitt känt, inte iranska:   

• Flash Gordon
    tessa1979 skrev 2013-05-01 16:21:35 följande:
    Ursäkta jag är obildad men är det vanligt förekommande att iranier i allmänhet och perser i synnerhet är så nationalistiska som TS?

TS är 19 år och vill ha uppmärksamhet.

Svar nog? 
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer