Inlägg från: Objektiv |Visa alla inlägg
  • Objektiv

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Persisk skrev 2013-05-01 15:57:10 följande:
    Vilket land i Mellanöstern förutom iran har denna unika natur /klimat som iran har? Vi har stränder, vi har gröna skogar, vi har öken, vi har höga berg med snö på ,vi har skidorter och mycket mer... vilket land erbjuder denna vackra och unika klimat?! iran är världens 3e största olje export land så de är RIKT, Arabländerna är ju bara öken, dubai och qatar var ju ren öken för endast 40 år sen dessa länder är fake, de har inte ens gräs så de gör fake gräs, de har inte ens snö men de gör fake snö... så tragiskt, Iran vinner över arabländerna everyday i allt från kultur till utseende samt vårt vackra och rika land 
    Iran har i alla fall inte nått särskilt långt gällande mänskliga rättigheter. 

PS. Vad tror du exotisk betyder?
  • Objektiv
    Persisk skrev 2013-05-01 16:18:08 följande:
    Om man är från östra iran då är man iranier.. hahahhahaha du är för rolig. Iranier betyder enbart inte Persisk som många tror. Är du kurd elle turk? det finns inget land som heter kurd eller turk.. är du från iran då är du iranier.. men inte etnisk persisk..
    Nej, men Turkiet finns. 
  • Objektiv
    Persisk skrev 2013-05-01 16:23:11 följande:
    Ja men du säger att du är från Iran då kan du väl inte vara från turkiet?! hahahahha hur ska du ha det..är man från Iran då är man iranier, iranier betyder inte endast persisk. finns många grupper i iran som alla är iranier till nationalitet men har olika etniciteter.. Majoriteten är ju Perser samt olika iranska folkslag som lorer, gilaker, mazandaranier, bakhtiari, osv)   
    Jag påpekade endast att du skrev att det inte finns några länder som heter kurd och turk. Kurdistan är inte ett land men Turkiet är det. Saken har inget med iranier och perser att göra. Påpekade bara att det finns ett land som heter Turkiet men inte turk.

Nu när jag väl har fångat ditt uppmärksamhet: vad menar du med exotisk?
  • Objektiv
    solus33 skrev 2013-05-01 16:25:48 följande:
    Ja jag är kurd...
    INTE iranier ;)

bara för man kmr från iran betyder det inte man är iranier..
    jag bor i sverige men är inte svensk.. samma sak 
    OK

Det beror på hur du identifierar en turk, iranier och svensk. Räcker det att man har medborgarskap? Måste man vara född i landet? Hur resonerar du? 
  • Objektiv

Jag är säker på att dessa två citat svarar på alla frågor (inom ämnet):

Skönheten ligger i betraktarens ögon

Smaken är som baken 

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer