Inlägg från: Rushmore |Visa alla inlägg
  • Rushmore

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Av bilderna att döma är svaret på varför iranskor är så snygga: plastikkirurgi (inte en enda av de där näsorna ser persisk ut) och botox. Och någon gucka i läpparna också.

Finns det inga iranskor som är snygga utan att ha opat sig? Farah Diba var ju en stor skönhet på sin tid och är fortfarande väldigt vacker. Finns det fler?

• Rushmore
    Persisk skrev 2013-04-29 22:34:14 följande:
    Classy :) jag delar bara med er, bilder på vackra iranier/perser... värda att ses, vissa har opererat sig men det är vanligt, det är 2013 nu och inte 1940,

Hon är ju så opad att hon inte ser ut att komma från Iran utan från Mattel.
  • Rushmore
    Persisk skrev 2013-04-29 22:39:29 följande:
    iransk/persisk kim kardashian, hon heter Lilly ghalichi 

Men de du visar bild på är ju stenhårt opade och stylade och ser ut som vilken Real Housewife som helst. Kom igen, det måste ju finnas skitsnygga iranskor som inte är sönderopererade! Jag pluggade med en tjej från Iran som såg ut som en persisk sagoprinsessa. Helt naturligt.
  • Rushmore
    byn163 skrev 2013-11-27 18:15:01 följande:
    alla avundsjuka jävlar kan kolla på den här videon så ser ni hur vackra iranier är

" rel="nofollow" target="_blank">

och jag vill inte höra att dom är sönder opererade i videon , opererat näsan, eller fan vet jag ni klagar ju på allt? vem fan bryr sig om dom har opererat näsan? dom är ju fortforande hur vackra som helst. 
    ifall en svensk hade opererat näsan så skulle hon ändå inte ha sån vacker skönhet och sån fin utseende som dom flesta iranska tjejer eller kvinnor har. 
    vissa människor i den här tråden vägrar erkänna att iranier är ett av världens vackraste
    Hårdopererade och med tjocka lager smink? Anses det som vackert i den delen av världen?
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer