Inlägg från: Anghammarad |Visa alla inlägg
  • Anghammarad

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Jag tycker inte någon av de som visas i ts är särskilt snygga. Inte min typ helt enkelt. Jag föredrar ett mer naturligt fräscht utseende. Typ nordiskt blont...

• Anghammarad
    Persisk skrev 2013-04-29 17:22:21 följande:
    Du föredrar blond, blekhet, vit och formlös kropp. hahahahha. :) som sagt alla har olika åsikter. Självklart attraheras en blekis av andra blekisar.. ni är för blinda för att se den vackra exotiska skönheten som tjejerna från Iran och mellanöstern Har.
    Nej, jag föredrar en naturligt frisk och vältränad look dvs raka motsatsen till det du visar i dina bilder. 
  • Anghammarad
    Persisk skrev 2013-04-29 18:10:17 följande:
    Om jag nu ska vara som er så ska jag klaga på att hon är sminkas och så. hahahha, naturligt så skulle hon sett ut som ett spöke utan smink och alla krämer :)

Skulle du lite kort kunna redogöra för varför du intar ståndpunkten att alla måste tycka som du och de som inte håller med dig är svartsjuka (sic!)

• Anghammarad
    Persisk skrev 2013-04-29 18:20:02 följande:
    Besök bara Åhlens city, (har jobbat där) typ majoriteten av tjejerna är ju utländska tjejer. Vad säger du nu då?
    Sorry men att gå igenom huvudingången på Åhlens är som att inträda i ett skräckkabinett. 
  • Anghammarad
    Snöviolen skrev 2013-04-29 19:18:04 följande:

Ts då måste ju du tycka han är skitsnygg.

För att inte tala om den här snyggingen.

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer