Inlägg från: Medlem3 |Visa alla inlägg
  • Medlem3

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Queenie70 skrev 2013-04-29 15:58:56 följande:
    Bild nummer tre och fyra är ju dessutom samma person.
    nej, det är det inte 
  • Medlem3
    Deelicious skrev 2013-07-15 11:36:32 följande:
    Medlem3:
    Ja och båda har silikonbröst? Vad anser du är skönhet? Ansiktet är normalfint men inte supersnygg om du frågar mig. Jag är snyggare :p
    HAHAH nej, känner båda i verkligheten sedan barndomen
    Deelicious skrev 2013-07-15 11:36:32 följande:
    Medlem3:
    Ja och båda har silikonbröst? Vad anser du är skönhet? Ansiktet är normalfint men inte supersnygg om du frågar mig. Jag är snyggare :p
    bild or stfu :) alla har väl fb ändå så länka får vi se ^^
    Jan Banan01 skrev 2013-07-15 09:07:11 följande:
    Ser ut som transarKräks
    tycker jag inte. men tror en europeisk tjej med androgena drag ser mer ut som en transa än de där två, persiska tjejerna. Det är antagligen sminkningarna som får dig att tycka de ser ut som transor.

• Medlem3
    GalerieMaeght skrev 2013-07-31 09:50:36 följande:
    Hur kommer man fram till något som detta?
    Vilken tjej som helst med androgyna drag - oavsett härkomst - kan se "ut som en transa".
    Spelar väl ingen roll om det är fråga om en asiat, persier, afrikan eller europé.

Och sedan spelar det väl heller ingen roll vad det är som gör att någon ser "ut som en transa" eller ej, d v s om det det beror på sminket eller anletsdragen. Ser man "ut som en transa", så ser man ut som en transa. Det är ju dumt att sminka som en transa om man inte vill se ut som en sådan.
    Iranska tjejer är generellt mer nätta än vad europeiska tjejer är annars har du rätt i det du säger.

"Krafs"... Finner inga ord för dig. 
    http://www.trelleborgsallehanda.se/archive/00257/KB200810971588483AR_257038a.jpg är inte 100 hästlänger snyggare än någon av de jag postade bild på. Observera att den sista tjejen inte alls är översminkad
    Krafs skrev 2013-07-26 09:41:55 följande:
    Haha. Vilka skabb! 
  • Medlem3
    kakmonstret123 skrev 2014-05-17 20:15:29 följande:
    Du tycker inte hon behöver banta en hel jävla del...? Vidrigt ju...
    Det där är Coco Austin och hon är väldigt vältränad med en stor stuss. Du kan googla bilder på henne. Hon är inte fet och att banta skulle bara göra att hon gick ned i muskelmassa.
  • Medlem3
    Infinity skrev 2014-09-08 11:01:33 följande:

Persiska tjejer ar speciella......det halter jag med on, Mycket komplexfyllda, slams over sin nationalities, sin religion och mets available allt sina nasor

guleböj
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer