Inlägg från: Persisk |Visa alla inlägg
  • Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Just Me Myself and I skrev 2013-05-01 15:39:42 följande:

Om ditt land hade varit sa vackert som du sjalv beskriver det sa hade inte ditt folk flytt till Sverige och andra lander. Till och med Dubai, vart man ar gar ser man Iranier.  
    Föddes du igår eller? Majoriteten av iranier som flytt är PGA islamisterna som styr vårt vackra land. Vårt land är rikt, modern och vackert men styrs av islamister med konstiga lagar och regler så det är anledningen att många flyttat därifrån.
  • Persisk
    Just Me Myself and I skrev 2013-05-01 15:40:44 följande:
    Jag maste faktiskt kila ivag nu ;)
    ahh det är klart du blir illamående av sanningen om ditt folk så du måste kila iväg och spy :)
  • Persisk
    solus33 skrev 2013-05-01 15:47:51 följande:
    typiskt iranier och skryta om sitt land, men när dom väll är där hatar dom allt med det, slöjan, natur, regim osv.
    flytta tillbaka om det är så fint!
    iran ser ut som alla andra länder i mellanöstern, 
    Vilket land i Mellanöstern förutom iran har denna unika natur /klimat som iran har? Vi har stränder, vi har gröna skogar, vi har öken, vi har höga berg med snö på ,vi har skidorter och mycket mer... vilket land erbjuder denna vackra och unika klimat?! iran är världens 3e största olje export land så de är RIKT, Arabländerna är ju bara öken, dubai och qatar var ju ren öken för endast 40 år sen dessa länder är fake, de har inte ens gräs så de gör fake gräs, de har inte ens snö men de gör fake snö... så tragiskt, Iran vinner över arabländerna everyday i allt från kultur till utseende samt vårt vackra och rika land 
  • Persisk

6 vackra, snygga persiska tjejer i tehran.. detta säger nog allt om hur vanliga tjejer i iran ser ut... man hittar inte denna vardagliga skönhet i nåt annat land förutom Iran.

• Persisk
    solus33 skrev 2013-05-01 16:07:36 följande:
    jag är inte iranier men är från annat folkslag från iran..
    och vart i iran,,
    jag hatade att va där och längtade hem--
    syrien däremot var mkt vackrare och fräschare luft.. grönska och öken
    öken är oxå vackert..
    det enda jag såg iran var tejpade näsor och smink.. 
    trafiken är kaos i iran , folk dör hela tiden..vi ser ju hur kvinnorna säljer sig för en timme eller 2..
    dom har smutkastad det fina islam..
    skulle aldrig vilja bo i det landet.
    det är sand i det mesta ställen oxå..

du har säkert aldrig vart där antar jag, för ni iranier får inte åka tillbaka till ert land pga regimen..

Jag åker dit varje sommar.. du är inte alls iranier, du önska att du va det;) du är ett litet troll som vill driva bara. Nästan alla iranier jag känner här åker till tehran under sommaren.. det är mycket vanligt. Iran airs flyg är alltid bokade och slutsålda till max under juni-augusti. 
  • Persisk
    solus33 skrev 2013-05-01 16:14:14 följande:
    jag åkte iran air 2011 : ) i september, där var full med samma fejkade näsor på hela flyget..
    kan dock medge att det va det bästa flyget jag åkte med ; )  maten var god och dom va snälla..

jag är från den östra delen av iran.. .

är stolt över att jag INTE är iranier.. 
    skäms för er, ni är skrytsamma och högmodiga..

Om man är från östra iran då är man iranier.. hahahhahaha du är för rolig. Iranier betyder enbart inte Persisk som många tror. Är du kurd elle turk? det finns inget land som heter kurd eller turk.. är du från iran då är du iranier.. men inte etnisk persisk..
  • Persisk
    Objektiv skrev 2013-05-01 16:21:05 följande:
    Nej, men Turkiet finns. 
    Ja men du säger att du är från Iran då kan du väl inte vara från turkiet?! hahahahha hur ska du ha det..är man från Iran då är man iranier, iranier betyder inte endast persisk. finns många grupper i iran som alla är iranier till nationalitet men har olika etniciteter.. Majoriteten är ju Perser samt olika iranska folkslag som lorer, gilaker, mazandaranier, bakhtiari, osv)   
  • Persisk
    solus33 skrev 2013-05-01 16:25:48 följande:
    Ja jag är kurd...
    INTE iranier ;)

bara för man kmr från iran betyder det inte man är iranier..
    jag bor i sverige men är inte svensk.. samma sak 
    haha finns inget land som heter KURD! finns inget kurdisk passport heller, du har iranskt passport och KOMMER från Iran därför är du iranier, acceptera eller inte det är inte mitt problem :) 
  • Persisk
    Svenskflicka skrev 2013-05-01 17:42:30 följande:
    Ja du lilla TS. Kul tråd. Solig

Själv är jag svenska&tyska och är otroligt stolt över mitt germanska ursprung. Jag tycker att vi nordiska (västerländska för den delen) kvinnor har något oskyldigt över oss, men inom oss bor det en stark kvinna som står självständiga. Till skillnad från ditt folklag som verkar tycka det är ok med förtryck.  

Hur menar du när du skriver att vi tycker att det är ok med förtryck? menar du sjalen/slöjan som vi är tvungna att ha i iran? det är lag att man måste som kvinna ha sjal, men ärligt talat många iranska tjejer lyder inte och de har slöjan mycket bak så att allt hår ska synas.. bild nummer 1 är ett bra exempel på det =) RELIGIÖSA muslimska tjejer har riktig slöja alltså de täcker allt och visar inget hår.. hänger du med? fundera lite på det jag skrivit och lista ut vad jag menar.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer