Inlägg från: GalerieMaeght |Visa alla inlägg
  • GalerieMaeght

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Persisk skrev 2013-04-29 22:34:14 följande:
    Classy :) jag delar bara med er, bilder på vackra iranier/perser... värda att ses, vissa har opererat sig men det är vanligt, det är 2013 nu och inte 1940,

Nä, just det. Naturlig skönhet...LOL
  • GalerieMaeght
    Persisk skrev 2013-04-29 22:39:29 följande:
    iransk/persisk kim kardashian, hon heter Lilly ghalichi 

Handbollsbrud, eller? Varför har hon annars bollar innanför linnet för?
  • GalerieMaeght
    Signorina skrev 2013-05-01 05:09:29 följande:
    Vad är detta för löjlig tråd?
    I mina öron låter det som att TS innerst inne har mindervärdeskomplex och vill försöka hävda sig. Men mest av allt tror jag att det är nån som bara sitter och tramsar för att provocera.
    Det kan man ju hoppas på, men jag tror dessvärre inte att tråden enbart kommit till för att tramsa. Provocera, ja, men framförallt är det väl en fråga om omognad och inskränkthet som ligger bakom trådstarten.
  • GalerieMaeght
    guggenheim skrev 2013-05-01 12:28:08 följande:
    Vet inte om det framkommit i tråden tidigare, men majoriteten av alla iranier jag känner är plastikopererade. Detta gäller såväl kvinnor som som män. Näsjobb, läppar osv.

Jag tycker också att iranier är väldigt snygga och en sak kan jag säkert säga: inga andra är mer groomade,
    Alla iranier jag känner tar väl hand om sitt utseende.
    Inget fel att ta hand om sig, men det ska inte gå till överdrift. Människor som ägnar MYCKET tid o möda på sitt yttre uppvisar alltför ofta brister på väsentliga områden. Tyvärr.
  • GalerieMaeght
    I Rose I skrev 2013-05-03 19:12:11 följande:

Tänk om man kunde se ut så där i hennes ålder. Damn!
    "...i hennes ålder"? Vad menar du? Att hon är slät som en prydnads-jordglob i fejjan?
    Om det är det du önskar så är det väl inget problem. Du måste väl ha hört talas om Botox, fillers e t c?
  • GalerieMaeght
    I Rose I skrev 2013-05-04 21:30:15 följande:
    Jag har fått höra alla möjliga länder förutom Iran när folk ska gissa var jag kommer ifrån och när jag väl säger Iran så säger dem flesta "Är det sant? Är du säker?" Det var någon hjärncellbefriad som gissade Indien en gång för länge sen!! Indier? Jag liknar inte indier någonstans...

Nej, jag gjorde min rensning innan hemma lyxmaskinerna kom ut på marknaden. Har lagt ut tusentals kronor på att bli av med allt hår men värt varenda krona. Är hemmamaskinerna lika effektiva? Hur många gånger har du kört? Hjälper det? När jag gjorde intimrensningen så grät jag framför en främling för första gången. I 40muniter håll jag på att dö. Tortyr!!!! Men som sagt värt varenda krona och smärtan. 

Jag hade tre fyra hårstrån under hakan som störde mig. Började med att dra ut dem med pincett och det blev bara fler och fler. Sen började jag med trådning och blekning men till slut stod jag inte ut. Under hakan gjorde jag 6gånger på ellipskliniken i Stockholm tills jag blev av med allt.      
    Måste man vara "hjärncellsbefriad" för att man gissar fel på nationell tillhörighet? Själv är jag svensk, men har fått höra många gissningar om var jag kommer från, som t ex Italien, Frankrike och en gång även Ryssland. Jag har svenska "färger", d v s blå ögon, ljus hy, ljusbrunt hår, men ändå är det en hel del som tror att jag inte är svensk. Tycker dock inte att de är "hjärncellsbefriade" för det. De får väl tro vad de vill. Fattar inte varför man måste vara så hård och nedlåtande för en sådan sak.
  • GalerieMaeght
    lille Birger skrev 2013-05-05 11:33:18 följande:
    Du blev kränkt.
    Jaså.
    Du som vet, förklara varför och hur. Kan ju vara bra för mig att veta.
    Liksom.
  • GalerieMaeght
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-05 11:17:37 följande:
    Äh, Rose har ett tempramentsfullt språk, haka inte upp dig på det.

Själv är jag som sagt jugge så att folk tar mig för MENA tycker jag mest är lite kul. Händer då och då, särskilt på sommaren. Jag blir nästan lika mörk som en svart person när jag blir riktigt solbränd.
    Ok, så då kan man kalla folk lite vad som helst och hänvisa till att man är temperamentsfull?

Undrar hur den här skulle funka IRL:

X säger till Y, "Jävla svartskalle!"
    X förvånat till Y, "Vadå, blev du ledsen? Ah du, bry dig inte, det är bara jag som är temperamentsfull"

• GalerieMaeght
    Medlem3 skrev 2013-07-26 00:24:18 följande:
    tycker jag inte. men tror en europeisk tjej med androgena drag ser mer ut som en transa än de där två, persiska tjejerna. Det är antagligen sminkningarna som får dig att tycka de ser ut som transor.

Hur kommer man fram till något som detta?
    Vilken tjej som helst med androgyna drag - oavsett härkomst - kan se "ut som en transa".
    Spelar väl ingen roll om det är fråga om en asiat, persier, afrikan eller europé.

Och sedan spelar det väl heller ingen roll vad det är som gör att någon ser "ut som en transa" eller ej, d v s om det det beror på sminket eller anletsdragen. Ser man "ut som en transa", så ser man ut som en transa. Det är ju dumt att sminka som en transa om man inte vill se ut som en sådan.
  • GalerieMaeght
    lille Birger skrev 2013-07-27 12:42:03 följande:

Där har du en snygg en.

Utför hon sina behov på mattan? Uurk.
  • GalerieMaeght
    lille Birger skrev 2013-07-31 12:48:34 följande:
    Nej, nu är du ju bara avundsjuk på hennes fina kropp.
    Just det. Varenda, absolut varenda, kommentar, som gäller en kvinna/ tjej och som inte är 100% positiv handlar alltid, verkligen alltid, om avundsjuka. Inget annat.

Read these letters:
    Att sitta bredbent på en matta med världens ändalykt och se ut att skita är inget att vara avundsjuk på.
    Är man det ska man skynda sig att söka hjälp.
  • GalerieMaeght
    HWT skrev 2013-08-08 01:49:20 följande:
    Det kallas "massa skönhetsoperationer" kära du.
     Sen är den riktiga skönheten när du tar bort sminket.

TACK OCH HEJ. 
    Joo, och det blir absurt att prata om någon sorts nationell skönhet och visa upp en radda plastikopererade personer, d v s personer som i många fall har ändrat sina nationaldrag (f´låt alla PK-människor).

Hur kan ett plastigt överspacklat utseende överhuvudtaget anses som vackert?
  • GalerieMaeght
    Vargflicka skrev 2013-12-04 20:08:58 följande:
    Jag förundras över att det finns människor som är så jäkla korkade i huvet som ts alltså... att du ens orkar. Jag är stolt svensk och tycker att vita och japaner är de vackraste (och speciellt vit hud, oavsett hårfärg), men inte fan är jag så dum att jag prackar på andra det och påstår att det är fakta bara för att jag tycker så.
    Du får mig snarare att tycka mindre om perser, inte för du representerar hela bunten, men du gör ju bra reklam för din "ras" verkligen.
    Gör något vettigare med din fritid kan man ju tycka, men du har väl bara sminket och ungarna. Eller tror du att du kan omvandla hela världen till perser-älskare? Skrattar ihjäl mig.

Anledningen till att man gör som TS kan inte röra sig om annat än mindervärdeskomplex.
  • GalerieMaeght
    lille Birger skrev 2013-12-30 20:48:27 följande:
    Persiska tjej:

Hennes (eller hans?) ansiktsuttryck är inte sympatiskt. Man blir ju rädd. Men kan dock tänkas att denna person kan skörda vissa framgångar inom skräckfilms-genren.
  • GalerieMaeght
    tikki masala skrev 2014-01-02 16:57:32 följande:
    Persisk om du nu är så himla snygg varför inte lägga upp en bild på dig själv?  Nu vet jag att persier är ganska snygga. (de som sminkar sig alltså) Precis samma som att jag också kan bli snygg med en massa smink. Konstigt egentligen hur man kan få en massa män att springa efter sig bara genom att sminka sig en j*vligt massa... 

Är det någon som allvar tror på att vissa folkslag är snyggare än andra? De som menar att svenskor är snygga, titta er omkring: Det finns svenskor som är snygga och det finns svenskor som inte alls är snygga och däremellan en STOR grupp som varken är det ena eller andra. Samma sak tror jag gäller för iranska tjejer - och för afrikanska - och för albaniska - och...ni förstår nog vad jag menar.

Allt handlar om individuell tycke och smak, vissa gillar kraftigt spacklade donnor med långt hår och opererade näsor. Men va bra, då finns ju iranskor att glo på, andra kanske föredrar "less is more" och har svenskorna att spana på. Eller så gillar man överspacklade, plastikopererade svenskor eller osminkade iranskor i burka eller niquab (vet ej hur det sistnämnda stavas). Ja, det finns nog något för de flesta smakriktningar.

Det jag vill opponera mig emot här är att, LÄGG AV MED ATT PROMOTA PLASTIKOPERERADE SOM SNYGGA!
    Vem kan inte bli "snygg" om man lägger sig under kirurgkniven? Inte f-n säger man att någon är världsmästare i långdistans om personen ifråga var dopad när han/ hon sprang loppet.
  • GalerieMaeght
    Molly91 skrev 2014-05-17 20:11:09 följande:
    det här jag o min kille från Iran . Okej , jag har lagt upp mina bilder för att säga att vi iranier är inte mer eller mindre än andra människor snygga . vi  är vanliga som alla andra . Alla människor lika värda , snygga och fina . Det finns ingen skillnad om du är blod eller svart , rik eller fattig ... jag vet inte vem är som har gjort den här tråden om iranier . Jag tror inte ens att hon är persisk eftersom hon gör allt värre om iranska tjejer . De här bilderna som är på nätet är inte från vanliga tjejer . Ja , vi iranska tjejer liknar  inte varandra heller. 80% av tjejer som har bild på nätet och har opererat sig är från huvudstaden Tehran . Det e inte som Sverige . I Iran det är jätte stor skillnad mellan tjejer som bor i huvudstaden och som bor i små städer.

Så det är inte alls så att du lag upp bilderna här för att du tycker att du och din kille är rätt snygga..? Hmm.
  • GalerieMaeght
    missmarple skrev 2014-05-18 22:09:16 följande:
    Menar du en kille som har opererat höfterna? Nej det är en tjej med största sannolikhet.
    Nja, jag menade nog snarast att ansiktet skulle kunna vara ett mans-ansikte. Trodde inte att det var en man som opererat höfterna, men vem vet; kanske finns de som gör det också...
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer