• Anonym (Undrar)

Är olika kukar olika sköna att bli knullad av?

vad jag menar är, om två killar har samma teknik hur stor betydelse har kuken i sig? Hur stor betydelse har kukens form? Nu är det här inte ännu en storleksdiskussion för det kan ju vara andra saker som påverkar hur det känns än bara storleken. Hur den är böjd, hårdhet etc.

Har ni varit med om att typ tänka "Wow den här killens kuk var enormt skön" eller är det bara tekniken som har betydelse? Svårt att avgöra kanske

• Svar på tråden Är olika kukar olika sköna att bli knullad av?
  • lykantrophona

Form gör skillnad. Det känns ju annorlunda, men vilket som är bättre är säkert en smaksak, och det är ju svårt att skilja kuken från personen.

• telgebo

Det känns olika jag precis som en fitta gör.

• Anonym (ja)

Helt klart. Har träffat män som haft ungefär samma teknik men en har varit mycket skönare. Tror det beror på rätt böj

• Anonym (ja 2)

Ja det är stor skillnad tycker jag!

• Kalle82

Förvisso man men tar man bort storleken ur ekvationen så kan jag tänka mig att en kuk som är mer böjd uppåt är skönare i ställningar som tex missionären, när man rider osv medans en nedåt är skönare när man knullar bakifrån.
    En rak är nog det tråkigare:( 

• missan75

Jag tycker enbart det är personen den sitter på som för skillnaden.

• Anonym (BiB)

--- eller ja, kanske inte beautiful, men nog sjutton är det skönare med en stor kuk (inom rimliga gränser då). Visst spelar det roll vem innehavaren är, både om han kan manövrera apparaten skickligt och om han är lite extra maskulint snygg, men vill jag ha kuk vill jag ha så det känns att han är där. Så ja, en hyfsat stor kuk är vad jag föredar.

• Kalle82
    Anonym (BiB) skrev 2013-05-01 00:08:27 följande:
    --- eller ja, kanske inte beautiful, men nog sjutton är det skönare med en stor kuk (inom rimliga gränser då). Visst spelar det roll vem innehavaren är, både om han kan manövrera apparaten skickligt och om han är lite extra maskulint snygg, men vill jag ha kuk vill jag ha så det känns att han är där. Så ja, en hyfsat stor kuk är vad jag föredar.
    Klart du föredrar en stor kuk, det gör dom flesta tjejerna.
    Det var dock inte TS fråga, han pratar om former, alltså böjda kukar, raka kukar, snea kukar etc etc. 
  • lykantrophona
    Kalle82 skrev 2013-04-30 22:07:46 följande:
    Förvisso man men tar man bort storleken ur ekvationen så kan jag tänka mig att en kuk som är mer böjd uppåt är skönare i ställningar som tex missionären, när man rider osv medans en nedåt är skönare när man knullar bakifrån.
    En rak är nog det tråkigare:( 
    Precis, jag tänker mig att olika kukar är bra på olika saker. T ex, med mitt ex var det skönast bakifrån. Med min nuvarande är det skönare med en särskild position framifrån, som liknar denna: www.sexinfo101.com/sp_arch.shtml

Det har med böjen, ollonets storlek, och förhudens egenskaper att göra skulle jag tro.
Svar på tråden Är olika kukar olika sköna att bli knullad av?