Anonym (Blingad) skrev 2013-04-30 22:11:18 följande:
Vad glad jag blir när någon svarar.
Fast det där med att ha klocka och armband på samma arm har jag aldrig fattat? Det verkar vara obekvämt och så försvinner ju båda i varandra så att säga.
Men du tycker att en ring på varje hand, armbandet, örhängena och klockan är okej? Halsband går bort vare sig det är enbart i guld eller med diamanter också?
Jag brukar också tycka att less is more. Fast armbandet försvinner ju iofs eftersom att jag kommer att ha långärmat så då syns det ju inte så mycket.
Jag tycker faktiskt det är rätt bekvämt med klocka och armband på samma arm, slipper man ha nåt på den andra armen haha! Nä men jag brukar ha klocka och guldarmband på samma arm, men smaken är som baken! (Har en kollega som har ca 5 armband på varje arm. totalt 6 ringar, halsband och örhängen, hello julgran! Men om hon gillar det så!

)
Om jag inte skulle ha armband och klocka på samma arm hade jag nog valt att ha såhär; Vigselring, andra ringen, klocka, och örhängen. Halsbandet går bort, om jag skulle ha halsband hade jag valt bort armband och den andra ringen.
Men det är som sagt bara min smak!