• Tessosaurie

Ung mamma

Hej!
    Jag är 20år, blir 21 i sommar, och har tvillingar som föddes den 11 mars i år. Jag tycker det skulle vara kul att komma i kontakt med fler mammor i samma ålder med barn i samma ålder :)  

• Svar på tråden Ung mamma
  • Felicia111

Inte exakt samma ålder men skall snart få min andra tjej, i augusti :)
    Jag är 18 , min dotter är snart 2 och jag har bf i augusti :)

• Tessosaurie

Oj 18 och redan två barn, starkt jobbat :) Är du fortfarande tillsammans med pappan?

• Felicia111
    Tessosaurie skrev 2013-05-03 15:12:48 följande:
    Oj 18 och redan två barn, starkt jobbat :) Är du fortfarande tillsammans med pappan?
    Yes vi är gifta :) vart tillsamman i lite mer än tre år :)
  • lovea01

Hej:) jag är 21 år och väntar min 3:e nu i juni, en liten pojke. Har en av varje sen innan :) roligt med flera unga mammor, hoppas allt går bra för er!

• Tessosaurie
    Felicia111 skrev 2013-05-03 20:38:40 följande:
    Yes vi är gifta :) vart tillsamman i lite mer än tre år :)
    Ah vad roligt :) Var båda barnen planerade? 
    lovea01 skrev 2013-05-03 20:48:42 följande:
    Hej:) jag är 21 år och väntar min 3:e nu i juni, en liten pojke. Har en av varje sen innan :) roligt med flera unga mammor, hoppas allt går bra för er!
    Då är det inte långt kvar nu ju. När i juni har du BF? :) Grattis får man väl säga också, hoppas allt går bra för dig/er också! :)

• lovea01

Tessosaurie- Nej det är ju inte så mycket kvar men känns som tiden går rätt så långsamt ändå så känns det långt kvar på ett sätt :) Har bf den 30 juni :) Tack ! :)

• Tessosaurie
    lovea01 skrev 2013-05-04 12:18:43 följande:
    Tessosaurie- Nej det är ju inte så mycket kvar men känns som tiden går rätt så långsamt ändå så känns det långt kvar på ett sätt :) Har bf den 30 juni :) Tack ! :)
    Jo sista tiden går skitsegt :P Nu föddes mina tjejer visserligen i v 34+1 men efter 30 tyckte jag att en dag var som en vecka ^^ 
  • Felicia111
    Tessosaurie skrev 2013-05-03 23:27:21 följande:
    Ah vad roligt :) Var båda barnen planerade? 

Näpp inget utav dom :)
  • lovea01
    Tessosaurie skrev 2013-05-04 13:49:29 följande:
    Jo sista tiden går skitsegt :P Nu föddes mina tjejer visserligen i v 34+1 men efter 30 tyckte jag att en dag var som en vecka ^^ 

Jo jag håller med dig ibland så känns det så, speciellt nu när man ibland riktigt räknar varje dag och kollar i sin gravidapp men inte kommit så långt som man trott:P så nu försöker jag liksom vara sysselsatt ofta så det kanske går lite fortare :) Okej, gulligt med 2 flickor :) tvillingar?
  • Tessosaurie
    lovea01 skrev 2013-05-06 06:28:12 följande:

Jo jag håller med dig ibland så känns det så, speciellt nu när man ibland riktigt räknar varje dag och kollar i sin gravidapp men inte kommit så långt som man trott:P så nu försöker jag liksom vara sysselsatt ofta så det kanske går lite fortare :) Okej, gulligt med 2 flickor :) tvillingar?
    Jaa, kollade också appen heela tiden och blev lika besviken varje gång :P I början sprang tiden iväg.
    Jaa enäggs :)  
Svar på tråden Ung mamma