• Tessosaurie

Ung mamma

Hej!
    Jag är 20år, blir 21 i sommar, och har tvillingar som föddes den 11 mars i år. Jag tycker det skulle vara kul att komma i kontakt med fler mammor i samma ålder med barn i samma ålder :)  

• Svar på tråden Ung mamma
  • lovea01
    Tessosaurie skrev 2013-05-07 19:50:12 följande:
    Jaa, kollade också appen heela tiden och blev lika besviken varje gång :P I början sprang tiden iväg. Jaa enäggs :)  

Ja men det är konstigt ibland för man känner att det närmar sig och magen växer och allt men sen när man kollar dagarna ja 55 dagar känns ju mycket men det går nog snabbt ändå:) börjar bli lite smånervös när jag tänker på förlossningen och att man snart får se han, är så nyfiken! Jo jag håller med om att i början går det fortare, nu på slutet kommer det gå riktigt segt bara för man kommer tänka på det mer och räkna dag för dag... Åh så gulligt! :D och 2 flickor oxå mysigt med flickor och så finns det ju så mycket fint att köpa till dom :)
  • lovea01
    Rallypillan skrev 2013-05-07 19:53:53 följande:
    Här e en till! Har en dotter som blev 2 veckor igår. Själv e jag 20 :)

Mysigt med en liten bebis :) Grattis!
  • lovea01
    elinv91 skrev 2013-05-07 23:50:54 följande:
    Jag är 21 år och har två barn. En 15 månaders och en 4 månaders :)

Samma som mig då , är oxå 21:) jag har oxå en på 15 månader och en på 2 och 8 mån och en till påväg :) är det pojkar eller flickor? :) själv har jag en av varje :)
  • elinv91

Min 15 månaders är en pojke och 4 månaders en flicka :) så kul med en av varje! Vi har inte bestämt oss om det blir en till här. Jag känner mig rätt nöjd såhär men det kan ju ändra sig ;) när är det beräknat ?

• Rallypillan

Lovea01: tack! Supermysigt är det. Just nu har lillan för första gången (och försöket) somnat i sin egna säng. Det är riktigt hemskt och nu har jag legat i en halvtimme vaken, bara för att hon inte är nära mig. Tuffare träning för mamma än henne :/

• Filipa92

Blir 21 i juni, och väntar också nr 3 i juni. Bor i Sthlm med pojkvännen och de blivande syskonen :)

~ Ines 29/4-09 & Vilfred 11/2-11 ~
  • Kotek23

Gud vad roligt att se så många "unga" som har mer än ett barn. Själv är jag 20 år, fyller 21. Har en son på 2 år, väntar andra miraklet i augusti. Tillsammans med pappan sen över 6 år tillbaka. Bor i Skövde, västra göta län. Kram!

• Felicia111
    Kotek23 skrev 2013-05-19 20:59:35 följande:
    Gud vad roligt att se så många "unga" som har mer än ett barn. Själv är jag 20 år, fyller 21. Har en son på 2 år, väntar andra miraklet i augusti. Tillsammans med pappan sen över 6 år tillbaka. Bor i Skövde, västra göta län. Kram!
    Nästan samma som här då!, min dotter fyller två nästa månad och har bf med anrda dottern 18 augusti :) Har iof bara vart tsm med pappan i tre år, o gift i två månader :)
Svar på tråden Ung mamma