Ung mamma
Hej!
Jag är 20år, blir 21 i sommar, och har tvillingar som föddes den 11 mars i år. Jag tycker det skulle vara kul att komma i kontakt med fler mammor i samma ålder med barn i samma ålder :)
Hej!
Jag är 20år, blir 21 i sommar, och har tvillingar som föddes den 11 mars i år. Jag tycker det skulle vara kul att komma i kontakt med fler mammor i samma ålder med barn i samma ålder :)
Här e en till! Har en dotter som blev 2 veckor igår. Själv e jag 20 :)
Jag är 21 år och har två barn. En 15 månaders och en 4 månaders :)
Min 15 månaders är en pojke och 4 månaders en flicka :) så kul med en av varje! Vi har inte bestämt oss om det blir en till här. Jag känner mig rätt nöjd såhär men det kan ju ändra sig ;) när är det beräknat ?
Lovea01: tack! Supermysigt är det. Just nu har lillan för första gången (och försöket) somnat i sin egna säng. Det är riktigt hemskt och nu har jag legat i en halvtimme vaken, bara för att hon inte är nära mig. Tuffare träning för mamma än henne :/
Blir 21 i juni, och väntar också nr 3 i juni. Bor i Sthlm med pojkvännen och de blivande syskonen :)
Gud vad roligt att se så många "unga" som har mer än ett barn. Själv är jag 20 år, fyller 21. Har en son på 2 år, väntar andra miraklet i augusti. Tillsammans med pappan sen över 6 år tillbaka. Bor i Skövde, västra göta län. Kram!