Inlägg från: Michelangelina |Visa alla inlägg
  • Michelangelina

AVA Peter testa efer en vecka?

Hej på er!

Åh vad tråkigt att det inte blev nå´t denna gång:( Håller tummarna för er och hoppas på lycka nästa gång!

Jag är i St. Petersburg i detta nu för att göra min första äggdonation. Jag hoppas såå på att det ska lyckas nu - har gjort 6 st. misslyckade ivf-behandlingar hemma :(

Håller tummarna för oss alla! 

• Michelangelina

Ja väntan är sååå jobbig! Men snart är det juni iaf :) Håller alla tummar jag kan för er! Hur länge måste man vara här när man har i frysen?

Vi har oxå Dr Diana - hon är väldigt bra, tycker jag. Imorgon är det det dax för första steget och om allt går som det ska ET den 29:e. 

Rapporterar vidare om några dagar:)

• Michelangelina

Hej igen:) 

Fick två embryon inplanterade den 29:e - dom var inte "topp topp" men "very good" som Diana uttryckte det. Det ena var AB och den andra BB. Mycket bättre än mina tidigare försök med egna ägg iaf:) Det är bara att vänta och hoppas nu! Grav.test den 10:e...

Bra att man inte behöver stanna mer än två dagar, då behövs ju inget visum heller! Håller mina tummar sååå för er!!!

Vi har varit här i 11 dgr nu och åker hem imorgon. Det ska bli skönt men känns samtidigt lite vemodigt, det är så vackert här! 

• Michelangelina

Hej igen:) Är i NY nu och testade i morse - två streck efter bara 20 sekunder:))) Känns helt underbart men samtidigt overkligt! Fick missfall i vecka 8 vid mitt 3:e ivf-försök så man är ju inte helt säker ännu, men försöker vara positiv och avslappnad. Jag tummarna för er nu! Ja, visst är det mycket man oroar sig för hela tiden... Hoppas allt ser bra ut för dig på ul! Låt mig veta - håller alla tummar!!!

• Michelangelina

Tack! Vad bra att allt så bra ut för dig hoppfull03!!! Och nu är det inte långt kvar innan det är dax heller :) håller tummarna för er! Kram

Svar på tråden AVA Peter testa efer en vecka?