Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh
    www.familjeliv.se/Forum-19-89/m46569289.html

    Jadu, med tanke på att milkostnaden varierar så spelar det roll
     vilken bil ni åker i, en liten bil, typ Volkswagen Golf VI 1,6 TDI kostar runt 30 kronor milen, medans en stor SUV typ  Volvo XC90 D5diesel kostar över 60 spänn/mil så skulle jag säga att vad som är rimligt hamnar inom spannet 360 kronor till 720 kronor per person och resa tur och retur.

    Jag har räknat på att ni åker tillbaka också. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m5122.html#replyformanchor

    Nä, jag skulle inte tro det, du kan alltid låta FL's samlade expertis göra en bedömning av ditt test. Tror tråden heter
    "Är det ett streck ??? "  Eller nåt sånt. Du hittar nog fan vad du söker.

    All lycka till. Oavsett vad du vill ha för resultat.....Glad 

    Kram, //Anton Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

    Nu har jag fanimej svarat på 3 ( tre !!! ) obesvarade trådar totalt, är inte det värt 5 000 spänn, så vet jag inte !!!


    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-05-05 08:49:41 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m5122.html#replyformanchor

    Nä, jag skulle inte tro det, du kan alltid låta FL's samlade expertis göra en bedömning av ditt test. Tror tråden heter
    "Är det ett streck ??? "  Eller nåt sånt. Du hittar nog fan vad du söker.

    All lycka till. Oavsett vad du vill ha för resultat.....Glad 

    Kram, //Anton Solig
    Nä fan, det var fel, såhär heter tråden :

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

    Det var sex det. Trevligt. Tycker jag. 


    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Queenie70 skrev 2013-05-06 10:56:25 följande:
    Måste man berätta      HÄR     vilken tråd man svarat på??

      
    Du kan ju alltid skicka ett brev till Jan Björklund och berätta. Om det känns bättre. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Forumvärd skrev 2013-05-07 13:24:29 följande:
    Ja självklart är det det
    Vad anser du, underbara Charlotte, om min insats såhär långt ???

    Är jag närmare dom 5 000 spänn nu än för en vecka sen ???

    Ha en fortsatt skön dag....Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Forumvärd skrev 2013-05-13 10:34:33 följande:
    Snyggt jobbat alla! Solig
    Tävlingen börjar lida mot sitt slut men fram t.om den 16/5 har du möjlighet att vara med och tävla.
    Jag trodde ni hade utsett vinnaren redan, Charlotte.

    Du vet vem jag menar.....!!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Forumvärd skrev 2013-05-13 10:38:49 följande:
    Flört
    Inte ännu Anton. Du får vänta tills nästa vecka innan omröstningen är uppe och juryn meddelar vilka som är med i den.
    Men va fan, jag behöver dom 5 000 spänn denna veckan.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    tobbe01 skrev 2013-05-13 13:34:14 följande:
    Vad är vitsen med den här tävlingen annat än att skapa förvirring? Varför väcka liv i en tråd som skrevs för över ett år sedan där en ung tjej står på en bro och ska hoppa?  (ett exempel bara) Har ni slut på idéer?
    Hon kanske inte har hoppat än.......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Gör en insats- svara på en obesvarad tråd och tävla om 5000:-