Skit-vän, eller?! behöver råd!!!
Jag behöver skriva av mig lite. Behöver era råd och åsikter! Jag har en barndomsvän som jag var väldigt tight ihop med när jag var liten. Vi var tillsammans JÄMT och känner hela hennes familj och syskon väl. Vi bor inte i samma stad nu och hon har barn och man. Vi ses några gånger om året och jag har alltid uppvaktat henne och hennes barn när dom fyllt år. Tycker det är jätteviktigt för att upprätthålla relationen. Visserligen tycker jag inte hon alls har brytt sig om mig när jag under min graviditet då jag var sjukskriven och även låg på sjukhus. Hon ringde inte eller kom och hälsade på mig. Hon skrev väl några sms ibland typ.
Nu är det så att min dotter fyllde 1 år och hon kom inte och gratulerade, hon hade annat för sig
Jag har jättesvårt att komma över det, och jag vet inte vad jag ska göra. Jag blev så väldigt ledsen och besviken!!
Nu fyller hon själv år snart, och jag hade väl tänkt åka och gratulera henne. Men vad tycker ni? Vad hade ni gjort? Hade ni struntat i henne, eller hur hade ni hanterat det?Vi är ju barndomsvänner och hade gärna haft kvar relationen, men jag tycker inte hon bryr sig mer än om sig själv.