• Anonym (())

Män - vad tycker ni om kvinnor med hög sexdrift?

Motivera gärna era svar! Kvinnor får så klart också kommentera.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män - vad tycker ni om kvinnor med hög sexdrift?
  • Anonym (Man)

Får ha hur hög hon vill. Och klarar inte jag av det får jag väl skaffa en älskare åt henne. När jag inte orkar.

• Matte72

Självklart får hon ha hur hög drift som helst, och sen får det väl hanteras på något bra sätt om det skulle innebära att jag inte räckte till ;)

• Anonym (())

Själv hade jag gärna haft en kvinna med extremt hög lust... Min har redan väldigt hög, ungefär som jag. Men är det bästa jag vet när kvinnan verkligen tar för sig, visar att hon är kåt och inte skäms för det! Och det blir en härlig spiral... Är hon kåt blir jag kåt...

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Man) skrev 2013-05-03 12:05:32 följande:
    Får ha hur hög hon vill. Och klarar inte jag av det får jag väl skaffa en älskare åt henne. När jag inte orkar.

Är du säker på att det skulle vara okej om du blir ställd inför en sådan situation? Det är ju lätt att säga i förväg, liksom..men när verkligheten kryper på...Eller är du så generös?

Svartsjuka t.ex.  
  • NicKnejm

En tjejs höga sexdrift är lika välkommet som sol på sommaren, som snöfall hårda paket på julafton, som en kall pilsner efter man klippt gräsmattan,...ja, helt enkelt väldigt välkommet med hög sexdrift. Milt sagt!

• Anonym (())
    NicKnejm skrev 2013-05-03 14:41:08 följande:
    En tjejs höga sexdrift är lika välkommet som sol på sommaren, som snöfall hårda paket på julafton, som en kall pilsner efter man klippt gräsmattan,...ja, helt enkelt väldigt välkommet med hög sexdrift. Milt sagt!

Härlig beskrivning! Ja, tyvärr tror jag att en del kvinnor med hög lust döljer det något, kanske just eftersom så många män känner sig hotade, (vilket undersökningen visar hittills). Svårt för manligheten det där... Är ju liksom vi som "ska" vara kåta som djur...

I verkligheten tror jag det är högst individuellt, kvinnor kan vara precis lika kåta eller kåtare. Men inte alla män klarar av den situationen...
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kvinna) skrev 2013-05-03 14:10:47 följande:
    Är du säker på att det skulle vara okej om du blir ställd inför en sådan situation? Det är ju lätt att säga i förväg, liksom..men när verkligheten kryper på...Eller är du så generös? Svartsjuka t.ex.  

Har redan varit där. Tände på att se henne med andra.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (()) skrev 2013-05-03 14:46:57 följande:

Härlig beskrivning! Ja, tyvärr tror jag att en del kvinnor med hög lust döljer det något, kanske just eftersom så många män känner sig hotade, (vilket undersökningen visar hittills). Svårt för manligheten det där... Är ju liksom vi som "ska" vara kåta som djur...

I verkligheten tror jag det är högst individuellt, kvinnor kan vara precis lika kåta eller kåtare. Men inte alla män klarar av den situationen...
    Mitt ex sedan många år kallade mig nymfoman pga min höga sexdrift. Hade det redan som ung och bejakade den.
    Blev sårad och förstod inte vad han menade. Jag är inte nymfoman utan en helt vanlig kvinna som gillar mycket och härligt sex. 

Träffade sen en annan och han älskade det, med honom kunde jag leva ut all min lust utan att skämmas.
  • Anonym (())
    Anonym (Kvinna) skrev 2013-05-03 15:18:52 följande:
    Mitt ex sedan många år kallade mig nymfoman pga min höga sexdrift. Hade det redan som ung och bejakade den.
    Blev sårad och förstod inte vad han menade. Jag är inte nymfoman utan en helt vanlig kvinna som gillar mycket och härligt sex. 

Träffade sen en annan och han älskade det, med honom kunde jag leva ut all min lust utan att skämmas.

Så bra, ja, skäms icke!
  • pink  dolly

Jag har väldigt hög sexdrift. Ju mer sex jag får, desto mer vill jag ha.. Och jag är absolut inte rädd för att ta för mig. Jag talar om för min man att jag vill att han ska knulla mig, hur jag vill bli tagen, att jag vill suga hans kuk, osv... Och det är ju inte så att han klagar ;)

Svar på tråden Män - vad tycker ni om kvinnor med hög sexdrift?