Män - vad tycker ni om kvinnor med hög sexdrift?
Motivera gärna era svar! Kvinnor får så klart också kommentera.
Motivera gärna era svar! Kvinnor får så klart också kommentera.
Får ha hur hög hon vill. Och klarar inte jag av det får jag väl skaffa en älskare åt henne. När jag inte orkar.
Självklart får hon ha hur hög drift som helst, och sen får det väl hanteras på något bra sätt om det skulle innebära att jag inte räckte till ;)
Själv hade jag gärna haft en kvinna med extremt hög lust... Min har redan väldigt hög, ungefär som jag. Men är det bästa jag vet när kvinnan verkligen tar för sig, visar att hon är kåt och inte skäms för det! Och det blir en härlig spiral... Är hon kåt blir jag kåt...
En tjejs höga sexdrift är lika välkommet som sol på sommaren, som snöfall hårda paket på julafton, som en kall pilsner efter man klippt gräsmattan,...ja, helt enkelt väldigt välkommet med hög sexdrift. Milt sagt!
Jag har väldigt hög sexdrift. Ju mer sex jag får, desto mer vill jag ha.. Och jag är absolut inte rädd för att ta för mig. Jag talar om för min man att jag vill att han ska knulla mig, hur jag vill bli tagen, att jag vill suga hans kuk, osv... Och det är ju inte så att han klagar ;)