• Anonym (norma­lt)
    Äldre 3 May 16:39
    8285 visningar
    4 svar
    4
    8285

    9 årig pojke

    hej jag har 2 flickor som är 10 och 11 år och 7 pojkar som är 5, 7, 1, 2, 3, 4 och 9 år. den 9 åriga pojken kissar på sig ofta fortfarande. hans yngre syskon som inte har blöja händer detta sällan för. har pratat med hans doktor men de gör inget åt det. händer ofta i skolan (kiss 2 gg per dag och bajs 1 gg per dag) alltså har jag 3 påsar med mig hem. hur ska jag tvätta honom och hans kläder (har inte tillgång till tvättmaskin)? hur tvättar jag sängen som han kissar ner under natten. han kissar på sig hemma och när vi är ute också. Han måste få hjälp i skolan att duscha av sig när han kissat/ bajsat på sig men det får han inte fast vi har pratat om det med lärare/ rektor. han har en assistent i skolan för att han "inte vill själv". hur ska jag få honom att sluta. ska jag säga att han ska sätta på sig en blöja? han skulle vägra. han kan sitta och kissa på sig utan att bry sig. han ska börja i 4: an till hösten och då kan han inte fortsätta med detta. hans snopp har bajs under förhuden vilket kanske gör ont. kan du svara på frågorna och kanske sätta upp ett potträningsschema till min lille pojke

  • Svar på tråden 9 årig pojke
  • Anonym (norma­lt) Trådstartaren
    Äldre 5 May 11:12
    #1

    kan du svara. detta är ett stort problem

  • Anonym (norma­lt) Trådstartaren
    Äldre 5 May 13:53
    #3

    jag har redan pratat med skolsjöterskan men hon gör inget åt det. vad ska jag göra? blöja? potträna honom. Måste ha hjälp och lägga upp schema för potträning

  • Anonym (norma­lt) Trådstartaren
    Äldre 7 May 17:54
    #4

    snälla svara igen för familjen lider av detta. jag har redan pratat med skolsköterskan. jag måste ha svar på mina frågor

Svar på tråden 9 årig pojke