• Anonym (tveksam)

Lönar det sig att jävlas?

Lovely f skrev 2013-05-03 20:43:04 följande:
    Alltid kvinnorna som vinner i dom där "striderna", konstigt nog!!! Helt sjukt svenska systemet! Och helt sjukt att kvinnor kan ljuga och vinna allas sympati VARJE gång. Och ja...jag är själv en kvinna men jag har sett på nära håll hur psykiska kvinnor lyckats manipulera och vinna förtroendet när det egentligen handlar om deras egen egoistiska vinning.
    Har inge direkta råd men stå på dig, det är lika mycket dina barn. Skickar lite styrka!!
    Vad då "det svenska systemet"?? Att föräldrar tillåts hamna i konflikter så att barnen far illa?
    I så fall håller jag med. Föräldrar borde uppfostras till att inte nedlåta sig att hamna i konflikter som går ut över deras barn, och dessutom överlåta till myndigheter att reda ut dem (konflikterna alltså)
  • Anonym (tveksam)
    Anonym (:() skrev 2013-05-03 21:05:45 följande:
    Nej du ska inte gå me på varannan helg. Det är lika mycket dina barn. Konstig människa på soc som håller me mamman i det fallet. Att man gör så mot sina barn e helt sjukt! För det är barnen som lider mest av sånt här trams som föräldrar håller på med. Som jag fattat det så mådde dottern dåligt för att MAMMAN snackat skit. Går det inte att få mamman att förstå att det är hon som gör att barnen mår dåligt? Stå på dej!
    Fast är det fråga om något slags ägandeförhållande/rättviseproblem eller barnens bästa? Ibland kan det bästa för barnen vara att en förälder inte ger sig in i konflikten utan "bidar sin tid" en period
Svar på tråden Lönar det sig att jävlas?