• Anonym (Gravid?)

Alldeles varm i magen, underlig känsla, gravid? Någon?

Vi prickade helt klart in ägglossningen, för 4-5 dgr sedan. Framåt kvällen stack det till i magen så jag hajade till då det gjorde ont, nu lite mer än en timma senare är jag alldeles varm i magen, svårt att förklara har aldrig känt så förut. Någon som känner igen sig, fick ni plus senare runt bim?

• Svar på tråden Alldeles varm i magen, underlig känsla, gravid? Någon?
  • Anonym (Gry)

Har fött 4 barn, har aldrig känt vare sig stick eller värme i magen när jag har blivit gravid. Spännande att se om någon annan har gjort det.

• Anonym (Gravid?)

Tack för ditt svar , verkligen spännande att se om någon varit med om liknande & fått ett plus sen

• Anonym (mm)

Låter lite som om du övertolkar för att du så gärna vill vara gravid..

• Zayco

Några dagar efter befruktning kände jag mig liksom gravid, jag bara visste att nu tog det. Vi lyckades, ingen snack om saken att jag är gravid. Jag kände bara att det verkligen var så, och mycket riktigt så kommer våran lilla flicka om 3 månader

• Anonym (Gravid?)
    Zayco skrev 2013-05-03 22:10:51 följande:
    Några dagar efter befruktning kände jag mig liksom gravid, jag bara visste att nu tog det. Vi lyckades, ingen snack om saken att jag är gravid. Jag kände bara att det verkligen var så, och mycket riktigt så kommer våran lilla flicka om 3 månader

Kände du dig varm i magen?
    Anonym (mm) skrev 2013-05-03 22:09:43 följande:
    Låter lite som om du övertolkar för att du så gärna vill vara gravid..

Nja går liksom inte att missa då det "högg" till i magen & sedan började bli varmare & varmare blev förstås nyfiken
  • Zayco
    Anonym (Gravid?) skrev 2013-05-03 22:13:32 följande:

Nja går liksom inte att missa då det "högg" till i magen & sedan började bli varmare & varmare blev förstås nyfiken
    Jag kände mig inte varm, men det högg till i tjejmagen däremot
  • Anonym (Gravid?)
    Zayco skrev 2013-05-03 22:15:49 följande:
    Jag kände mig inte varm, men det högg till i tjejmagen däremot

Dum fråga, men vad menar du med tjejmagen? Är det någon speciell del?
  • Zayco
    Anonym (Gravid?) skrev 2013-05-03 22:20:52 följande:

Dum fråga, men vad menar du med tjejmagen? Är det någon speciell del?
    Det var inte liksom i magen uppe, utan nedre delen av magen/buk menar jag då.
  • Anonym (mm)
    Anonym (Gravid?) skrev 2013-05-03 22:13:32 följande:

Fast det kan det ju göra ändå?
  • Anonym (Gravid?)
    Anonym (mm) skrev 2013-05-03 22:25:30 följande:
    Fast det kan det ju göra ändå?

Kanske de, men som sagt det är en ny känsla för mig & hoppas då att det blir ett plus om en vecka av det hela
  • Anonym (Gravid?)
    Zayco skrev 2013-05-03 22:23:00 följande:
    Det var inte liksom i magen uppe, utan nedre delen av magen/buk menar jag då.

Ok då är jag med , det gjorde ont mot min vänstra sida i äggstocksområdet fast mot mitten
  • Zayco
    Anonym (Gravid?) skrev 2013-05-03 22:31:11 följande:

Ok då är jag med , det gjorde ont mot min vänstra sida i äggstocksområdet fast mot mitten
    Jag håller tummarna för dig
  • Anonym (Gravid?)
    Zayco skrev 2013-05-03 22:31:39 följande:
    Jag håller tummarna för dig

Tack
Svar på tråden Alldeles varm i magen, underlig känsla, gravid? Någon?