Jag och min sambo umgås knappt - konstigt?
Den relationen jag lever i nu som varat i ungefär 5 år är också den enda jag haft, så jag har inte så mycket att jämföra med.
Ska inte skriva för långt för då orkar väl ingen läsa men skall beskriva veckan lite kort. mån-tor rullar bara förbi med barn som skall lämnas och hämtas, mat som skall lagas, man skall hinna till gymmet, o.s.v så jag kan väl tycka att det inte är någon större förlust att man inte hinner umgås så mycket under den tiden. Det är faktiskt helt ok man är ganska slut ändå.
Sen när helgen kommer vad händer då? Ja, vi umgås faktiskt inte så mycket då heller. Hon är en person som värdesätter egen tid väldigt mycket. Hon ligger på nedre våning och läser en bok och jag sitter på övre våningen och kollar på någon film på datorn.
Borde vi umgås mera? Jag vet faktiskt inte, jag vet inte vad vi skulle göra isf. Vi har sexpaus i förhållandet just nu pga olika anledningar som jag inte orkar gå in på för tillfället men förutom det då? Man umgås ju ändå inte så mycket av att kolla på teve tillsammans. Ibland kollar vi på postkodmiljonären och tävlar om vem som kan frågan först och så men det är väldigt sällan.
Det har inte gått så långt att vi planerar semester på varsit håll. Vi reser fortfarande tillsammans och hittar på utflykter tillsammans med barnen och så men det är just på helgerna under våren och hösten då vi nästan inte har något samliv alls.
Jag ber väl inte direkt om några råd för jag vill inte göra slut faktiskt. Känner inte att jag vill flytta isär och bli singel igen utan undrar mest om era förhållanden också ser ut såhär. Sitter du och spelar fia med knuff på kvällen med din partner eller sitter du mest själv framför en skärm eller en bok?