Inlägg från: Anonym (soc) |Visa alla inlägg
  • Anonym (soc)

Avskyr barnets "familjehem" !

Hur länge har barnet varit placerad? Har det varit barnets eget uppförande eller dig som placeringen berott på?

• Anonym (soc)
    Anonym (hatar) skrev 2013-05-05 12:19:57 följande:

Placeringen har varit i drygt 1 månad och beroende på mig. (och soc)  Barnet har inga problem alls.
    Hur kommer det sig att du vet att barnet flyttar hem i sommar?

• Anonym (soc)
    Anonym (hatar) skrev 2013-05-05 23:51:00 följande:

Idag kom droppen...... familjehemmet har sagt till mitt barn att JAG skiter i dennes födelsedag....... barnet är både ARG OCH LEDSEN....... på MIG....... detta kommer enbart från famijehemmet som inte vill förlora mitt barn....

Jag går från att hata och avsky........ till vad????? döda dem????  
    Varför påverkar familjehemmets ageranden dig så mycket?

Ursäkta min ärlighet men du verkar inte helt stabil. Kanske behöver du stöd?
  • Anonym (soc)
    Anonym (hatar) skrev 2013-05-06 08:40:29 följande:

Tack för den du!

Det är klart att deras agerande påverkar mig när dem ljuger för mitt barn! Är det ostabilt att bli förbannad då menar du?

Sen kommer jag (som vanligt) inte agera, utan jag biter ihop och låtsas som att allt är bra. JAG kommer nämligen inte förvärra mitt barns situation, det får stå för dem!   
    Det är inte fullt så stabilt att uttrycka att man vill döda någon.

Din tonåring (som jag har förstått det) borde ha en betydligt större tilltro till dina ord än en orden från en familj som barnet känt i en månad. Hur kommer det sig att h*n litar mer på dem än på dig?
  • Anonym (soc)
    Anonym (hatar) skrev 2013-05-11 12:17:35 följande:

Igår bad barnet mig att vi måste flytta när barnet har kommit hem igen och att vår nya adress måste vara hemlig.

Barnet själv vill nämligen ALDRIG mer ha kontakt med denna familj!

Så då är vi överens om den saken och dem ska aldrig komma i närheten av oss igen! 

Har du lovat barnet att ni ska ha hemlig adress? Så länge ni inte flyttar utomlands så blir det svårt. Det är dumt att liva för mycket.
  • Anonym (soc)
    Anonym (hatar) skrev 2013-05-11 12:21:47 följande:

Nej, jag lovade inte det såklart. Det enda jag lovade var att jag inte kommer ge adressen till den där familjen, däremot kan dem såklart ta reda på den själv på eniro eller liknande.

Men jag hoppas dem bryr sig så pass mkt om barnet så dem lämnar oss ifred efter hemflytt efterssom det är barnets önskan! 
    Varför är det farligt för barnet att behålla kontakten?

• Anonym (soc)
    Anonym (hatar) skrev 2013-05-11 12:45:22 följande:

Farligt? Jag anser att det är min skyldighet som förälder att se till mitt barns bästa och skydda barnet mot sådant som skadar. Är det fel?
    Vad behöver du skydda barnet mot när det gäller familjehemmet?
  • Anonym (soc)
    Anonym (hatar) skrev 2013-05-11 14:28:26 följande:

Barnet mår dåligt i det hem barnet befinner sig i då dem är elaka..

Barnet tycker verkligen illa om de där människorna och då ska man väl inte utsätta barnet för dessa personer även efter hemflytt!
    På vilket sätt är de elaka?
Svar på tråden Avskyr barnets "familjehem" !