• Anonym (TS)

Han har inte hört av sig på hela helgen.

Måndag morgon och känner mig ledsen, orolig och arg på en och samma gång. Min pojkvän sedan en kort tid tillbaks har under helgen festat med sina kompisar, däremot har han inte hört av sig en enda gång. Där får jag ångest, först och främst så är jag orolig över att det hänt honom något. Har det inte hänt honom något så tycker jag att det är för jävligt, han vet att ett sms är det som behövs för att jag ska vara lugn. Får mest panik över att det hänt honom något men tror inte det, då skulle hans vänner ringa. Men överreagerar jag? Skulle ni reagera om era killar sket i att höra av sig på hela helgen?

• Svar på tråden Han har inte hört av sig på hela helgen.
  • Nerfherder

Jag hoppas inget har hänt, jag kan säga så här hur ofta brukar ni höras av i vanliga fall?

• SupersurasunkSara

Hmmm, det beror på. Om jag talat om för min pojkvän att jag behöver att han hör av sig så jag vet att han kommit hem ordentligt så skulle jag bli väldigt besviken på  om han inte gjorde det, och orolig att något hänt.

Orsaken till varför din kille inte gjorde det är ju svårt att veta. Är du svartsjuk av dig så han känner sig kontrollerad? Struntar han vanligen i vad du önskar/behöver i förhållandet?     

• Baloo81

Har du ringt eller smsat själv? Han kanske väntar lika mycket att du ska höra av dig som du gör med honom!?
    Hoppas att inget har hänt honom men tycker du kan ringa själv och kolla.  

• Maddiogora
    Baloo81 skrev 2013-05-06 09:12:41 följande:
    Har du ringt eller smsat själv? Han kanske väntar lika mycket att du ska höra av dig som du gör med honom!? Hoppas att inget har hänt honom men tycker du kan ringa själv och kolla.  

Har du ringt eller smsat själv? Han kanske väntar lika mycket att du ska höra av dig som du gör med honom!? Hoppas att inget har hänt honom men tycker du kan ringa själv och kolla.  

• Anonym (TS)

Har ringt någon gång och messat. Han har en tendens och bli galen när han festar.

Har du ringt eller smsat själv? Han kanske väntar lika mycket att du ska höra av dig som du gör med honom!?

Hoppas att inget har hänt honom men tycker du kan ringa själv och kolla.  

• Anonym (TS)

Kontrollerar honom inte, dock har jag blivit bedragen i en tidigare relation så har endast bett om att få något sms om han är ute. Tycker inte jag är konstigt, så antagligen skiter han fullständigt i det. Hade det hänt något hade hans vänner hört av sig.

SupersurasunkSara skrev 2013-05-06 09:12:24 följande:
    Hmmm, det beror på. Om jag talat om för min pojkvän att jag behöver att han hör av sig så jag vet att han kommit hem ordentligt så skulle jag bli väldigt besviken på  om han inte gjorde det, och orolig att något hänt.

Orsaken till varför din kille inte gjorde det är ju svårt att veta. Är du svartsjuk av dig så han känner sig kontrollerad? Struntar han vanligen i vad du önskar/behöver i förhållandet?     

• Baloo81
    Anonym (TS) skrev 2013-05-06 09:25:54 följande:
    Har ringt någon gång och messat. Han har en tendens och bli galen när han festar.

Galen?
  • Anonym (TS)

Vi hörs dagligen och gjort det hela tiden. Han hör av sig mer annars, men när han festar med alla sina vänner så skiter han i det.

Nerfherder skrev 2013-05-06 09:09:25 följande:
    Jag hoppas inget har hänt, jag kan säga så här hur ofta brukar ni höras av i vanliga fall?

• Anonym (TS)

Han kör på hårt, sällan han festar men när han väl gör så.

Baloo81 skrev 2013-05-06 09:30:24 följande:
    Galen?

• SupersurasunkSara
    Anonym (TS) skrev 2013-05-06 09:32:02 följande:
    Vi hörs dagligen och gjort det hela tiden. Han hör av sig mer annars, men när han festar med alla sina vänner så skiter han i det.

Fast när jag är med mina vänner så är jag det. Min man brukar höra av sig och säga att nu går han och lägger sig tex, så då antingen messar jag eller ringer upp för att säga god natt...
Svar på tråden Han har inte hört av sig på hela helgen.