• konami

Planering till nummer 3 :)

Nu är spiralen borta och även snart min operation. Sedan ska bebis värkstan börja ;) är det nån mer som planerar syskon ? Mina barn är 2och 4 år där min son (4åringen) pratar mest om att han vill ha en lille bror :) (fast dem vet inte om att de ev blir bebis snart ) :) nån som vet hur lång tid det tar innan man får tillbax sin mens ?

• Svar på tråden Planering till nummer 3 :)
  • Gweny

Skoj! Ska själv ta ut min spiral nu i maj och hoppas bli gravid med min 3e. vad är det för op du ska göra?

• mammafia84

Här e en till som planerar mitt 3dje barn. De blir mitt tredje å sambons andra å vårt första gemensamma:) I höstas slutade ja med min p-spruta, å min kropp har inte kommit i fas ännu. Har mens just nu å sist för ca en månad sen hade ja blödning i ca 14 dagar å nu e ja inne på dag 5 med blödning. Hoppas bara de e riktig mens å den inte varar för länge. Har köpt hem äl stickor, börjat med folsyra å rosenrot å längtar efter att få börja ta mina test å få göra bebis :)

¤Fredrik ^ Oliver ^ Josefine ^ Natalie¤ Kärlek Till Min Familj
  • Maria222

Här planerar vi också för trejde barnet!

Ska ta ut kopparspiralen i början av juni. Ska bli så spännande!

Mina barn är födda 07 och 10.    

• mammafia84

Välkommen :)
    Då e de snart dax för dig med att börja försöka :) juni snart juh:)

• Maria222

Ja jag har ägglossning i slutet av juni så det är bara dryga månaden kvar.
    Har längtat efter att börja försöka sedan i januari men det är ju mycket som ska passa in.

• mammafia84

Jag har äl om ca en vecka enligt äl appen, men vet inte hur min kropp vill fungera så börjar testa med stickor på måndag så ja inte missar den ;)
    Ja har oxå längtat massor och kan knappt fatta att vi nu äntligen e i dessa barn planerar tiderna ;)

• Spartacus

hej! vågar man lite blygsamt haka på?

vi har börjat prata om en tredje nu (äntligen!) och det verkar alltmer positivt
    tog ut kopparspiralen i mars nån gång och har kolla på cykeln,

nu väntar jag bara på att mannen ska våga ta steget ut igen för en tredje

avbrutet heter modellen här hemma så riktigt anti verkar han ju inte :-P        

• Spartacus
    mammafia84 skrev 2013-05-09 14:46:17 följande:
    Jag har äl om ca en vecka enligt äl appen, men vet inte hur min kropp vill fungera så börjar testa med stickor på måndag så ja inte missar den ;)
    Ja har oxå längtat massor och kan knappt fatta att vi nu äntligen e i dessa barn planerar tiderna ;)

åh, hoppas ägglossningen slår till med bravur nu då så du inte missar den! sen är det bara att börja "öva"...
  • Spartacus
    mammafia84 skrev 2013-05-09 17:42:56 följande:
    Spartacus: va roligt:) ja vågar han de så e han nog inte helt anti en trea :)
    hehe, ibland vet jag inte HUR han tänker! han har aldrig varit typen som säger -nu kör vi! innan utan det är mer subtila gester som slarvande med skydd, små menande blickar osv.

började ta upp riskerna med hans storsnusande och långa bilfärder i fertilitetssyfte häromdan och han såg faktiskt seriöst oroad ut så det ligger nåt därunder som han inte vågar framhäva...  
Svar på tråden Planering till nummer 3 :)