Säljare på Tvättex blev hotfull
En säljare på Tvättex ringde för nån vecka sen och ville att jag skulle prova deras tvättmedel helt gratis en månad och sen så skulle jag få bestämma om jag ville fortsätta eller ej.
Jag tackade först ja till erbjudandet, men min sambo var inte alls sugen på att byta ut tvättmedlet då han gillar de vi har nu och jag kände likadant, att jag faktiskt inte heller var så sugen på att prova, så jag skickade då ett mail till dom där berättade hur de låg till, allt gick bra och dom makulerade ordern och jag trodde de var frid och fröjd.
Men helt plötsligt så ringer denna säljare som först försökte få mig att prova deras grejer och frågade om de var nå problem med orden vi beställde.
Jag berättade att vi hade ångrat oss och att vi ville ha kvar vårat egna tvättmedel, han började med att säga men ni får ju prova de gratis i en hel månad osv osv...men jag avböjde...igen...
Jag märkte snabbt att han blev skitsur över att vi ångrat oss och jag upplevde honom som riktigt hotfull...han skulle till varje pris veta varför vi hade ångrat oss, det gick t.o.m så långt att han minsann skulle ta och ringa till min sambo och fråga varför han inte ville prova/köpa deras tvättmedel?!?
Det slutade med att jag sa ett par välvalda ord och slängde på luren.
Skickade ett sms och då jag berättade vad som hade hänt + numret de hade ringt från och bad min sambo att inte svara om de ringde.
Så, är det några fler som upplevt något liknade med just detta företag?! eller har ni kanske t.o.m något positivt att säga om dom?