• Niju

hjälp! barnvagn..

Var och kollade syskonvagn för ett par dagar sen och upplevde baby jogger vagnen som seg och tung :( 
    Älskade bugaboo donkey den var lätt och rolig att köra...men priset var inte lika kul Rynkar på näsan  

• Niju
    Dandountiii skrev 2013-05-08 16:12:09 följande:
    är den bra alltså bra utrymme för barnen att typ röra sig o inte känna sig fastklämda för visa ser stora ut men när man väl har i barnen känns det inte så skönt de kan inte strecka på sig.. 
    Nej, gillar inte att det ena barnet nästan är vid marken. Sitsen för det större barnet upplevdes som litet, min dotter är 1,5 år 81 cm lång 9kg, så tills dess att hon fyller två så tror jag hon knappt kommer få plats eller sitta obekvämt ...
  • Niju
    Dandountiii skrev 2013-05-08 16:12:09 följande:
    är den bra alltså bra utrymme för barnen att typ röra sig o inte känna sig fastklämda för visa ser stora ut men när man väl har i barnen känns det inte så skönt de kan inte strecka på sig.. 
    Eller vilken menade du? I mitt förra svar var hur jag upplevde Baby Jogger...
    Sitt delen på buggboo vagnen kändes bättre för dottern kunde röra sig bättre och huvudet hamnade inte lika när suffletten Glad
    Korgen är ju lite mindre men den används inte lika länge som sittdelen. 
Svar på tråden hjälp! barnvagn..