Hur djup är du?
Hur djup är din slida?Vad ni mäter med tror jag spelar mindre roll. Bör vara något hårt och avlångt. Stoppa in, markera med ett finger på måttstocken vid lidans mynning, dra ut och mät med linjal eller vad ni har tillgängligt.
Djupet mäts från slidans mynning till där det tar stopp. Det är mjukt längst in så det får väl bli till dit ni kan trycka utan att använda orimligt mycket kraft och det fortfarande inte gör ont. Det kan man säga är ditt knullbara djup. Spelar ingen roll hur lång kuk mannen har för mer kan han inte få in i dig.
Det kan vara så att slidans djup varierar om ni är upphetsade eller inte eller vilken ställning ni mäter i. Om ni har tid och lust så kan ni prova lite olika och skriva vad ni valde och hur de andra skilde sig. Vilket alternativ ni väljer i omröstningen spelar ingen roll
Avrunda värdet till närmaste hela centimeter.
Jag uppskattar att ni tagit er tid att svara på omröstningen.
------------------------------------------------------------------------------
Det är tragiskt att se så många män tro att deras kukar inte räcker till. Jag är övertygad om att naturen inte slösar och att därför kvinnors och mäns könsorgan är matchade storleksmässigt.
Mäns kukar har mätts på längden och bredden många gånger men så många mätningar av kvinnor har jag inte sett. För en man kan det se ut som kuken blir mikroskopisk när den försvinner in i kvinnans kropp. Detta oavsett storlek på kuken om mannen jämför den med hela kvinnans kropp. Meningen är inte att den ska fylla hela kvinnan utan bara slidan. Hur och om den gör det kan mannen inte heller veta för så bra känsel har han inte i kuken.
Jag ser funktionellt på det här. Meningen när man knullar är att kuken ska in i fittan. Exakt match är det när kuken är exakt lika lång som kvinnan är djup. Tomrum i fittan eller kuk som inte får plats är båda felmatchningar av samma dignitet. Omkretsen i slidan är svårmätt men en del av sexet jag uppskattar är oralsex. Får kuken inte plats i kvinnans mun är det väldigt dåligt. Jag kommer därför göra två mättrådar. En med djup och en med max gap.