• Trust me

Hur djup är du?

Hur djup är din slida?

Vad ni mäter med tror jag spelar mindre roll. Bör vara något hårt och avlångt. Stoppa in, markera med ett finger på måttstocken vid lidans mynning, dra ut och mät med linjal eller vad ni har tillgängligt.

Djupet mäts från slidans mynning till där det tar stopp. Det är mjukt längst in så det får väl bli till dit ni kan trycka utan att använda orimligt mycket kraft och det fortfarande inte gör ont. Det kan man säga är ditt knullbara djup. Spelar ingen roll hur lång kuk mannen har för mer kan han inte få in i dig.

Det kan vara så att slidans djup varierar om ni är upphetsade eller inte eller vilken ställning ni mäter i. Om ni har tid och lust så kan ni prova lite olika och skriva vad ni valde och hur de andra skilde sig. Vilket alternativ ni väljer i omröstningen spelar ingen roll

Avrunda värdet till närmaste hela centimeter.

Jag uppskattar att ni tagit er tid att svara på omröstningen.

------------------------------------------------------------------------------

Det är tragiskt att se så många män tro att deras kukar inte räcker till. Jag är övertygad om att naturen inte slösar och att därför kvinnors och mäns könsorgan är matchade storleksmässigt. 

Mäns kukar har mätts på längden och bredden många gånger men så många mätningar av kvinnor har jag inte sett. För en man kan det se ut som kuken blir mikroskopisk när den försvinner in i kvinnans kropp. Detta oavsett storlek på kuken om mannen jämför den med hela kvinnans kropp. Meningen är inte att den ska fylla hela kvinnan utan bara slidan. Hur och om den gör det kan mannen inte heller veta för så bra känsel har han inte i kuken.

Jag ser funktionellt på det här. Meningen när man knullar är att kuken ska in i fittan. Exakt match är det när kuken är exakt lika lång som kvinnan är djup. Tomrum i fittan eller kuk som inte får plats är båda felmatchningar av samma dignitet. Omkretsen i slidan är svårmätt men en del av sexet jag uppskattar är oralsex. Får kuken inte plats i kvinnans mun är det väldigt dåligt. Jag kommer därför göra två mättrådar. En med djup och en med max gap.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur djup är du?
  • Trust me

Puff                        

• Anonym (undrande)

Men vad vill ni själva ha tjejer? Vill ni verkligen ha en fitta där ni utan besvär får rum med de gigantiska manslemmar många män drömmer om att ha? Är en grotesk storlek på ert kön lika upphetsande att fantisera om som killar tycker angående om sitt eget kön? Typ att ha en fitta i stil med en kängurus (pung)!

• Trust me
    Anonym (undrande) skrev 2013-05-09 19:48:30 följande:

Men vad vill ni själva ha tjejer? Vill ni verkligen ha en fitta där ni utan besvär får rum med de gigantiska manslemmar många män drömmer om att ha? Är en grotesk storlek på ert kön lika upphetsande att fantisera om som killar tycker angående om sitt eget kön? Typ att ha en fitta i stil med en kängurus (pung)!

Pratar du bredd eller djup nu? Den här tråden är bara till för att se hur fördelningen av djupet är.
  • Anonym (undrande)
    Trust me skrev 2013-05-09 19:51:22 följande:
    Pratar du bredd eller djup nu? Den här tråden är bara till för att se hur fördelningen av djupet är.

Å förlåt jag trodde ni pratade om den totala volymen! L x B x H Nej skämt åsido ta en funderare på vad jag undrade över istället!

• Grynet2010
    Anonym (undrande) skrev 2013-05-09 19:48:30 följande:

En fitta är en muskel och är töjbar både på längd och bredd så men alla är olika och kan ta olika mycket. För mig spelar storleken mindre roll huvudsaken är att mannen vet vad han ska göra med den kuk han har. En gigantisk kuk kan säkert vara bra om den han sitter på kan skapa magi med den, samma gäller en man med en mindre kuk.. Det är orgasmen och njutningen jag vill ha inte storleken på kuken. Men som sagt den här tråden handlar inte om vad vi kvinnor föredrar eller vad vi tycker är skönast utan den handlar enbart om hur djupa vi är.. Det finns så många andra trådar om kukstorlekar....
  • Anonym (undrande)
    Grynet2010 skrev 2013-05-09 22:00:25 följande:
    En fitta är en muskel och är töjbar både på längd och bredd så men alla är olika och kan ta olika mycket. För mig spelar storleken mindre roll huvudsaken är att mannen vet vad han ska göra med den kuk han har. En gigantisk kuk kan säkert vara bra om den han sitter på kan skapa magi med den, samma gäller en man med en mindre kuk.. Det är orgasmen och njutningen jag vill ha inte storleken på kuken. Men som sagt den här tråden handlar inte om vad vi kvinnor föredrar eller vad vi tycker är skönast utan den handlar enbart om hur djupa vi är.. Det finns så många andra trådar om kukstorlekar....

Just precis så frågan istället för djupet borde egentligen varit hur stor volym en kvinnas sköte kan ta emot. För jag tycker precis som du att allt snack om djup och längd mm är dumt. Och det var mycket därför som jag ställde frågan som jag gjorde dvs. om ni tjejer tänker likadant om storleken som killar gör. Knappast eller hur. Men kanske finns det de tjejer som ser det som vansinnigt upphetsande om de kunde köra in en hel häst kuk intill roten. Men jag vet inte. För det var just det jag undrade över.

• Anonym (123)
    Anonym (ryser) skrev 2013-05-08 22:49:48 följande:
    Jag ryser vid tanken på att föra in en tumstock... hårt och kallt med vassa hörn.
    Kanske återkommer om jag provar med dildon. Eller gör ett litet märke med tuschpenna på mannen.
    "älskling vad gör du med den där pennan? åh, jag lovade en kille på nätet att kolla mitt sliddjup".
    Skål
  • Trust me

Fast man kan loda med något trevligare än en tumstock

• Trust me
    Anonym (undrande) skrev 2013-05-09 22:31:06 följande:

Just precis så frågan istället för djupet borde egentligen varit hur stor volym en kvinnas sköte kan ta emot. För jag tycker precis som du att allt snack om djup och längd mm är dumt. Och det var mycket därför som jag ställde frågan som jag gjorde dvs. om ni tjejer tänker likadant om storleken som killar gör. Knappast eller hur. Men kanske finns det de tjejer som ser det som vansinnigt upphetsande om de kunde köra in en hel häst kuk intill roten. Men jag vet inte. För det var just det jag undrade över.

Förstår inte riktigt det här med utfyllnad alls. Hur sexigt är det med gaser i magen typ.. Obestämd
Svar på tråden Hur djup är du?