• Majspinglan

Hur fan kunde jag glömma koden när jag använde den för 5min sen??

Detta är ju skrämmande.. Är man så trött i hjärnan?
    Använde min bankdosa alldeles alldeles nyss... Loggade ut och gick in på försäkringskassans hemsida och då slog det mig att jag borde skaffa bankID.. ja... så skulle jag logga in på banken igen och kommer fan inte ihåg koden till dosan!!
    Vet inte om hjärnan hade fullt upp att lyssna på sonen som malde på i bakgrunden om nånting.. Har nu gjort två försök och ett sista kvar och har INGEN aning om vilken jävla kod jag har...
    Kanske dags att varva ner lite... :/

Ville bara skriva av mig.... 

• Svar på tråden Hur fan kunde jag glömma koden när jag använde den för 5min sen??
  • Gizmo

Du är inte ensam! Det är ju många koder att hålla ordning på. Till mobilen, portkoden, ica-kortet etc. Solig

• Majspinglan
    Gizmo skrev 2013-05-09 08:21:15 följande:
    Du är inte ensam! Det är ju många koder att hålla ordning på. Till mobilen, portkoden, ica-kortet etc. Solig
    Näe det är sant det... Men fy så irriterande... Man ska komma ihåg ALLT.. Det är ju omöjligt.. men att glömma den så snart efter jag nyss använt den.. det var jobbigt.. har fortfarande inte kommit på den.. Och jag har bara en gång till innan dosan spärras...!.. Jösses!

=) 
  • Pumpkin

Jag skulle betala med mitt kort i butik igår, nånting man ju gör VÄLDIGT ofta, och helt plötsligt kunde jag inte koden till kortet. Helt blankt! Så jag fick signera istället, vilket aldrig har hänt förut. Får väl skylla på att jag födde barn i tisdags, men det var nog så irriterande ändå.

Nu tror jag att jag kommer ihåg koden, men säker är jag inte förrän jag testat.

Ludvig 100520 - enpumpa.blogspot.com - Lillasyster BF 130504
  • spökplumpen

Åh det där har jag också råkat ut för. Stod vid bankomaten och kunde verkligen inte komma ihåg koden, gjorde två försök sen vågade jag inte testa mer. Gick till banken nästa dag och tog ut pengar innan jag vågade mig på att försöka med kortet igen.

• Queenie70

Tja...ibland glömmer jag bort vad min unge heter så allt är möjligt.

• Stjärnstoft

Har glömt koden till mitt visa flera gånger.
    Det är mkt för våra hjärnor att hantera.
    Men visst blir man lite orolig ð??³

Svar på tråden Hur fan kunde jag glömma koden när jag använde den för 5min sen??