• Dorian Ertymexx

Stora ÄRLIGA flirttråden!

Efter att ha läst tråden om "cock tease" ( www.familjeliv.se/Forum-9-191/m69816731.html ) så tyckte jag att det var dags att starta en riktig, hederlig flirttråd!

Här får folk flirta fritt. Enda regeln är att man är ärlig med om man har partner, bor i Jokkmokk eller på annat sätt inte är tillgänglig!

Flirta på och play nice! Hjärta    

Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Svar på tråden Stora ÄRLIGA flirttråden!
  • dilog

tror du är snygg som fan du med feltryckSkrattande Jo det känns bättre men inte bra

• Feltryck01

Men vilka fina komplimanger du kommer med! Tack snygging

Vill du berätta vad som hänt? Du kan inboxa om du vill. *kramar*

• dilog

och hur fan inboxar man ? Menar du privat mail? Eller finns det fler sätt att prata privat:) Jag snygg? Jo som fanSkrattande

• dilog

Men va fan vi ska alla den dagen vandra en dag så jag kan lika gärna berätta det här nu när det har lagt sig lite. Igår bad jag snuten öppna lägenheten och min styvfar som jag känt hela mitt liv låg död i hallen så hur jag än gjorde fick man klampa över han. snuten hade inte behörighet att rota i lägenheten då brott inte hade begåtts så det fick jag göra. Leta legg husnycklar osv

• dilog

skriver enbart för att jag är snygg och vill visa alla på FL det. Hahhahahaha. Vem vill hångla

• Nyfiken gul
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-22 04:04:31 följande:
    Men vem ska hångla på Knyttet??
    Jag hånglar med dig hur mycket du vill! 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Redaction
    dilog skrev 2013-05-22 12:29:11 följande:
    Men va fan vi ska alla den dagen vandra en dag så jag kan lika gärna berätta det här nu när det har lagt sig lite. Igår bad jag snuten öppna lägenheten och min styvfar som jag känt hela mitt liv låg död i hallen så hur jag än gjorde fick man klampa över han. snuten hade inte behörighet att rota i lägenheten då brott inte hade begåtts så det fick jag göra. Leta legg husnycklar osv
    Vad trist dilog, alltid lite omskakande eller hur? Tråkigt att också gå och rota bland andras saker och undra vad man skall göra med det? Beklagar.
    Listen, when I slap you you'll take it and like it
  • Redaction

Tyckte vi hade något bra på gång igår! Kom igen nu! Har gått i byn idag och insett hur otroligt vackra alla människor är, egentligen, och ibland på sitt eget speciella sätt. Kan jag inte få se lite skönhet ikväll? Kön har ingen betydelse men jag är väldigt hetero, tyvärr, det begränsar ju urvalet  väsentligt...

Listen, when I slap you you'll take it and like it
  • Dorian Ertymexx
    Nyfiken gul skrev 2013-05-22 15:39:33 följande:
    Jag hånglar med dig hur mycket du vill! 

Tack, idag behöver jag mycket hångel. Just bråkat med föräldrarna. Rynkar på näsan
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • ulfsas
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-22 21:36:57 följande:

Tack, idag behöver jag mycket hångel. Just bråkat med föräldrarna. Rynkar på näsan
    Blev det nej till höjd veckopeng?Glad
    Man, 49 år, Sundbyberg.
Svar på tråden Stora ÄRLIGA flirttråden!