• Anonym (L)

Vill ge honom skönaste avsugningen någonsin!

Någon som är bra på att suga kuk här inne? Flört
    Jag behöver tips på hur jag kan göra det riktigt skönt för killen, visst jag kan suga aldrig fått klagomål. Men vill göra det lite extra skönt för honom.
    Jag kör min grej som jag tänder på och blir upphetsad av när jag suger, men grejen är den att killen låter inte speciellt mycket när jag suger av honom, annars brukar man kunna avgöra lite på stönet hur skönt det är. Och det tolkar jag alltid som det är oskönt, han säger att det är skönt men ibland blir jag lite tveksam ändå.
    Han har väldigt stor kuk och jag har fått för mig att då är man mindre känslig?

Ge mig lite tips på hur jag kan ge honom lite extra skönt, hur använda tungan , ömma punkter?

Kom igen bomba mig!! Skrattande   

• Svar på tråden Vill ge honom skönaste avsugningen någonsin!
  • Anonym (...!)

Kan du kanske fråga honom vad han går igång på? Är ju väldigt individuellt. 

Kanske börja långsamt, retas lite. Slicka längs skaftet. Kanske ner mot pungen- Smeka mellan anus och pungen...brukar uppskattas.

Suga djupt. Kan du ta den i halsen? Hur stor är den? Man vänjer sig...men min man gillar det.

• Anonym (L)
    Anonym (...!) skrev 2013-05-09 19:24:11 följande:
    Kan du kanske fråga honom vad han går igång på? Är ju väldigt individuellt. 

Kanske börja långsamt, retas lite. Slicka längs skaftet. Kanske ner mot pungen- Smeka mellan anus och pungen...brukar uppskattas.

Suga djupt. Kan du ta den i halsen? Hur stor är den? Man vänjer sig...men min man gillar det.

Vet ju vad han gillar ganska bra men just det här med avsugning och att han inte gör så mycket ljud ifrån sig just vid avsugning..därimot under sex.

Jag får dessvärre kan jag inte ta den i halsen, ca 25 och väldigt tjock.
  • Ernst Hugo

Det är som med golfswingen Även om man är en naturbegåvning så måste man träna, träna och träna Solig

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Digestive

Om han har en så stor och du har passande bröst för ändamålet så kanske du kan suga av honom medan han knullar dina bröst/du runkar av honom med dem? Har ingen aning om hur det här känns så det var bara ett förslag, då han råkade ha en praktisk kuk för något sådant. Annars mycket saliv, runka av honom samtidigt, pilla runt med den/dra den över ansiktet, daska dig själv med den, bitnafsa lite i skaftet, smek och dra naglarna över magen på honom och över andra känsliga ställen, sätt dig i "skräddare" (nåja, något passande åt det hållet) emellanåt och lek med kuken mot din fitta för att sedan återgå till avsugningen, hetsa upp honom med ord (när munnen står ledig för det) som exempelvis att du längtar tills han kommer i din mun (förutsatt att han nu får det/du gillar det) och att du vill svälja (förutsatt att du gillar det) och så vidare.

• mice

Att använda händerna är alltid uppskattat, iaf i min erfarenhet. När jag fått kommentarer som "bästa avsugningen" så har mycket saliv och händer varit gemensamma nämnare. Glad Massa krusiduller tror jag dock inte på. Kroppsspråket gör mycket. Ställ in dig på att hans kuk är det vackraste som finns och att du älskar honom mest av allt, och agera därefter. 

• missan75

Jag använder alltid händerna, och iaf min man uppskattar en hel del saliv. Tungan virvlar jag runt ollonkanten, vilket han älskar och när jag drar tungan över strängen så dör han en smula.

Att varva hårdare och mjukare verkar uppskattas, likaså långsammare och snabbt. Sedan gillar jag personligen, och vissa män jag varit med ögonkontakt. (Tyvärr inte min man)

Jag tror att mycket ligger i att njuta av att göra det. Och som allt annat, det man tycker om att göra blir man bra på. ;)

• paret

Vissa mån är mycket känsliga där nere, de får ont lätt , andra ska behandlas hårt, din lycksalige som ska sugas behöver kanske hårdare sug?

• Anonym (L)
    paret skrev 2013-05-10 08:21:15 följande:
    Vissa mån är mycket känsliga där nere, de får ont lätt , andra ska behandlas hårt, din lycksalige som ska sugas behöver kanske hårdare sug?

Det stämmer bra, han vill att jag suger hårt. Försöker suga så hårt jag kan men jag har väldigt svårt att suga hårt för jag får jätte ont under tungan osv.. Värdelöst!
  • Anonym (Försiktigt)
    Anonym (L) skrev 2013-05-10 12:59:17 följande:

Det stämmer bra, han vill att jag suger hårt. Försöker suga så hårt jag kan men jag har väldigt svårt att suga hårt för jag får jätte ont under tungan osv.. Värdelöst!

Du ska ju inte behöva få ont. Vill han ha hårt kanske du kan varva med mun och händer. Om han är stor får han kanske finna sig i att han inte är så lätt att suga. Brukar du hålla på ända tills han kommer? Tar i mun? Sväljer? Just hur det avslutas kan ha stor betydelse för hur skön helheten är.
  • Anonym (L)
    Anonym (Försiktigt) skrev 2013-05-10 13:10:58 följande:

Du ska ju inte behöva få ont. Vill han ha hårt kanske du kan varva med mun och händer. Om han är stor får han kanske finna sig i att han inte är så lätt att suga. Brukar du hålla på ända tills han kommer? Tar i mun? Sväljer? Just hur det avslutas kan ha stor betydelse för hur skön helheten är.

Brukar oftast inte säga nått om att jag får ont för det är väldigt avtändande..vill inte vara gnällig lixom.
    Nej suger oftast innan sex och kanske lite imellan åt under sex akten. 
Svar på tråden Vill ge honom skönaste avsugningen någonsin!