• snygg man

Dubbelmacka

Hej tjej!

Har du fantiserat om en dubbelmacka någongång?

• Svar på tråden Dubbelmacka
  • Sugen01

Hej! Söker två tjejer som vill pröva dubbel macka i norr, är ju helt underbart

• Tuppis

.Ja men att hitta någon bra, jag ställer upp på det mesta förutom scat och så klart med tjejen i fokus med röven och fittan uttöjd!

• Anonym (Mia)
    Tuppis skrev 2013-10-18 15:09:24 följande:
    .Ja men att hitta någon bra, jag ställer upp på det mesta förutom scat och så klart med tjejen i fokus med röven och fittan uttöjd!

Just det; hitta nån bra som fattar att det inte handlar om vad han vill ha.
  • paret
    Anonym (Mia) skrev 2013-10-20 09:59:10 följande:

Just det; hitta nån bra som fattar att det inte handlar om vad han vill ha.
    Ja, det är det som är det svåra, många män anser att det är vi som par som ska vara tacksamma att han vill med oss.
  • Rendez Vous
    paret skrev 2013-10-20 15:39:57 följande:
    Ja, det är det som är det svåra, många män anser att det är vi som par som ska vara tacksamma att han vill med oss.
    Guds gåva.... :) Så är det. Tanken på att det är samarbete o den gemensamma njutningen.....har inte slagit alla.
    Sedan är det ju så att när man kommer som tredje part så måste man ju anpassa sig till va de man träffar vill ha o njuter av. Njuter de inte av det man pysslar men så kan man vara ganska säker på att man är fel ute.....
  • paret
    Rendez Vous skrev 2013-10-20 22:28:42 följande:
    Guds gåva.... :) Så är det. Tanken på att det är samarbete o den gemensamma njutningen.....har inte slagit alla.
    Sedan är det ju så att när man kommer som tredje part så måste man ju anpassa sig till va de man träffar vill ha o njuter av. Njuter de inte av det man pysslar men så kan man vara ganska säker på att man är fel ute.....
    Ja, det ska vara njutning för alla.
  • Rendez Vous
    paret skrev 2013-10-22 20:57:09 följande:
    Ja, det ska vara njutning för alla.
    Och där måste man som tredje part oftast anpassa sig till paret man är med. Ödmjukhet stavas det :)
  • Anonym (Mia)
    Rendez Vous skrev 2013-10-22 22:50:43 följande:
    Och där måste man som tredje part oftast anpassa sig till paret man är med. Ödmjukhet stavas det :)

Ja, det är ju sådana män man gärna träffar igen.
  • Rendez Vous
    Anonym (Mia) skrev 2013-10-23 13:38:49 följande:

Ja, det är ju sådana män man gärna träffar igen.

Mmmm utan lyhördhet brukar det ju inte bli så bra för någon :)
    Det gäller ju alla men om man träffar ett par så brukar de ju vara samspelta o då får man anpassa sig. 
  • Marishka

Hej, vi har testat en gång, eller jag på det sättet att jag fick två kukar i fittan. Whao vilken känsla och männen sade att det var så skönt så de ville göra det igen.
    Har även haft makens kuk och en dildo samtidgt - jätteskönt.

• Anonym (lara croft)
    Tuppis skrev 2013-10-15 19:41:50 följande:

jag som man skulle inte neka att vara med ett par och ha en rejäl dubbelmacka eller gangbang.

smutty.com/s/e4CxZ/ drömmen<2  

Det där såg härligt ut :)
  • 100kgpappa
    Marishka skrev 2016-10-05 17:36:30 följande:

Hej, vi har testat en gång, eller jag på det sättet att jag fick två kukar i fittan. Whao vilken känsla och männen sade att det var så skönt så de ville göra det igen.

Har även haft makens kuk och en dildo samtidgt - jätteskönt.

Vi har testat det en gång, och frugan tyckte det var riktigt skönt, väldigt annorlunda mot nör man kör en i varje hål.

Även om jag föredrar att köra en i varje, så kändes det ungefär likadant.
  • Anonym (Älskar det tjej)

Jag är en tjej på 20+o jag älskar o ha 2-3 män på mig känna dubbelt med kuk i musen men oxå 1 i varje hål.....o vara i centrum osv åååååå

• Marishka
    Anonym (Älskar det tjej) skrev 2016-10-05 20:01:03 följande:

Jag är en tjej på 20+o jag älskar o ha 2-3 män på mig känna dubbelt med kuk i musen men oxå 1 i varje hål.....o vara i centrum osv åååååå

Låter härligt
Svar på tråden Dubbelmacka