Inlägg från: Anonym (j) |Visa alla inlägg
  • Anonym (j)

Min man tappar tålamodet och slår våran tös :(

Alla ni som skulle slå karl, ni är väl inte mycket bättre själva att använda våld!

• Anonym (j)
    nozpa skrev 2013-05-10 12:28:08 följande:

Rör någon mina barn så kan jag lova att personen får 10 ggr tbx. Ja vissa undantag om det handlar om småbarn som bråkar såklart.
    Men en vuxen människa? Och dessutom en som ska vara barnets trygghet? Hade inte kunnat behärska mig. Iofs hade min man slagit något av våra barn så hade jag inte gått och funderat på vad jag skulle göra. Av ren reflex hade jag nog slagit honom. 
    då lär både mannen och du barnen det är ok att slåss.
  • Anonym (j)
    nozpa skrev 2013-05-10 12:33:06 följande:

Jag tror inte att det skulle påverka ett dugg hur mannen ser på våld faktiskt. Ja, det är kanske inte optimalt att slå någon framför barnet. Men skulle jag se att min man slog till ett av våra barn så hade jag nog tagit första bästa sak jag hade till hands och knockat honom med.
    Hade jag sett att barnen haft blåmärken eller att dom hade berättat det för mig när inte min man var i närheten hade jag förmodligen bara tagit dom därifrån och polisanmält. Men hade det skett när jag såg det hade jag inte behärskat mig själv. 
    inte mannan , men det påverkar hur barnet ser på våld om även du slåss framför barnet.
Svar på tråden Min man tappar tålamodet och slår våran tös :(