Inlägg från: Totoro |Visa alla inlägg
  • Totoro

Vet varken in eller ut..............

Vad skulle det hjälpa att föräldrar sitter med på lektionerna? Det sägs att när katten är borta så dansar råttorna på bordet! Jag kommer ifrån en väldigt stökig klass och så fort läraren lämnade rummet blev det kaos. Det har varit föräldrar med på lektionerna och då sitter alla stökiga barn som små änglar och rör inte en fena. Det går inte att se vad som händer när läraren är borta om man inte filmar barnen. Tycker det är dåligt av rektorn att inte ingripa. Jag har väldigt dåliga erfarenheter av skolan. Jag hoppade av hela årskurs 9 då jag stått ut med mobbing i 10 år och skolan var väl medvetna om det. Även mina lärare mobbade mig.

Jag tycker att gör inte rektorn något åt saken så får man anmäla skolan!!

Fett eller bebis? Fett eller bebis? Bebis eller fett? Bebis eller fett? BEBIS!!!!!
  • Totoro

Fan va irriterad jag blir på er som ber ts vara med på lektionen. Vad tror ni att det tjänar till? Jag kan säga att det kommer inte göra någon nytta alls och det kanske till och med blir värre att ts är med en dag i klassen. Ni som skriver att hon borde va med i klassen jag får en känsla av att ni är lika trångsynta som läraren som påstår att dens klass är jätte lugn men så fort den vänder ryggen är eleverna på bordet. Ni slm inte råkat ut för samma situation som ts barn har inget vettigt att säga för ni fatta uppenbarligen inte hur det kan vara utan närvaro av en vuxen. De vuxna är barnens skydd när det är jobbigt.

Fett eller bebis? Fett eller bebis? Bebis eller fett? Bebis eller fett? BEBIS!!!!!
Svar på tråden Vet varken in eller ut..............