• Anonym (Fejkisen)

Har ni någonsin kört "gravidkortet" för att få som ni vill?

Okej, dags att erkänna!

Har ni använt "gravidkortet" för att slippa undan saker ni egeeeentligen skulle kunna göra men bara inte vill göra av t.ex lathet? Eller för att få något som ni vill ha? 

Kan erkänna att det händer att jag mår lite extra dåligt när tråkiga saker ska göras eller kör "känslig gravid kvinna" när jag vill få folk att hjälpa mig med saker...  

• Svar på tråden Har ni någonsin kört "gravidkortet" för att få som ni vill?
  • Duckan

Nej, inget jag använt mig av. Inte känt nåt behov av det.

• Totoro

När jag var gravid så var jag en riktig gottegris så de ända kortet jag drog var att jag måste ha något sött och gott att smaska på för att jag är gravid. Men när det gällde att göra saker så skyllde jag aldrig på att jag var gravid förutom när jag hade väldigt ont och mådde dåligt. Då var jag tvungen att ha hjälp. Men i bland kunde jag bli sjukt frustrerad då jag inte fick göra något exempelvis bära på matkassar xD kände mig typ handikappad och svag

Fett eller bebis? Fett eller bebis? Bebis eller fett? Bebis eller fett? BEBIS!!!!!
  • Pissenisse

Nej. Eller jo, när det funnits en kakbit eller liknande kvar och både jag och magen spanat in den så kunde jag lägga handen på magen och säga "bebisen är så hungrig/godissugen". Men det har ju varit med glimten i ögat.

• Spartacus

inte utan glimten i ögat... dvs. det har varit införstått att jag drivit med honom

Svar på tråden Har ni någonsin kört "gravidkortet" för att få som ni vill?