Nån mer som är skadeglad över någon ni inte tycker om?
Jag är säkert en hemsk människa för detta men...
Det finns en tjej på jobbet jag bara inte går ihop med. Alltså hon är säkert en jättetrevlig tjej men vi klashar REJÄLT. Hon har periodvis varit direkt otrevlig mot mig, men jag har väl liksom varit konstant trevlig så nu har vi en trevlig komunikation om än väldigt påträngd och falsk (men man måste ju vara profisionell).
I och med denna falska trevlighet mot henne bara måste jag KRÄKAS ut att hon är ful. Jag såg henne i bara linne härromdagen och hon är lite överviktig och har flabbig rumpa, lår och mage (tränar aldrig och äter åt helskotta). Men hon har även små bröst, mindre än mina säkert (eller så ser de bara ut så för att hon är oporpetionerlig). Jag tränar och har fast rumpa och platt mage, och boobs som även om de inte är direkt stora, i alla fall passar min i övrig lilla kropp. Sen har jag snyggare drag också. Tyvärr har hon mycket finare hår än jag...
Jag vet, bitching på HÖG nivå. Eller ska jag kanske säga högstadienivå. Men det känns så skönt att få kräkas ut det här nånstans där det inte kan bita mig i röven.
Kom igen, nån annan som bara vill spy galla fasten det är helt osmakligt?