Träffat en kille som är för bra för mig
Hej, jag är 27 år och jag har pratat med en kille som är 25 år på en dejtingsajt, väldigt neutralt i ett par veckor. Vi bor i samma stad. Han har inte verkat flirtig eller något, bara trevlig. Det var jag som skrev först.
Han föreslog att jag kunde komma förbi och se en film med honom häromkvällen. Det var första gången vi sågs och det var helt spontant. Han sa att han skulle få besök dagen efter men att jag fick sova över om jag ville. Det slutade med att vi hade sex på hans initiativ. Jag tyckte det var bra sex. Han sa att vi kudne ses igen någon gång och att vi får höras.
Grejen är nu att jag sökt på honom på facebook då jag var nyfiken på honom, och han är en sådan kille som jag aldrig har kunnat få. Han ser bra ut, är trevlig, social, har humor och begåvad. Han har 500 vänner och på varje bild har han minst 10 personer som likar hans bilder och kommenterar, många olika tjejer och killar. Man märker att han är social, har humor och stor bekantskapskrets!
Jag själv var lite utfryst i gymnasiet, är väldigt ensam, har nästan inga vänner, är mycket hemma själv, har dålig självkänsla, är osäker, klumpig, men är snäll och trevlig, men lite tråkig och tillbakadragen fast jag har humor. Jag känner mig lite udda och ensam då jag lätt blir deprimerad. Men jag vill verkligen träffa en bra kille och jag föll direkt när vi träffades. Han å andra sidan verkade ganska van vid att träffa tjejer sådär och jag är övertygad om att han dejtar andra eftersom vi träffades på en dejtingsida.
När vi sågs så hade jag klätt upp mig lite och jag försökte skärpa mig och visa mina goda sidor. han sa att vi skulle höras av och jag skickade ett sms och tackade för senast, att jag gärna ses igen. Han svarade att vi får höras av!
Har inte hört något av honom på ett par dagar nu.
Jag är så osäker på om jag verkade för ointressant och osäker! handen på hjärtat, tror ni att han skulle vilja ha något seriöst med mig? Jag är inget av det han är, men jag gillar honom verkligen. Jag har svårt med relationer, men han ser bra ut är social med lyckad familj, vänner och jobb.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-19 16:34
Tack för alla som svarar i tråden! Tänkte uppdatera för er som inte orkar läsa allt.
Uppdatering 1:
Jag rindge ju honom efter första träffen. Han svarade efter mååånga signaler med ett bryskt "Hej det är Daniel!". Han har mitt nummer för vi har skickat sms tidigare så han bör vetat vem det var som ringde. Jag sa "Hej!" glatt. Då sa han hej som om han var förvånad. Han sa att han var precis påväg ut genom dörren och skulle repa med bandet. Jag kände hur en klump bildade sig i halsen. En ursäkt att inte vilja prata med mig. Jag sa ok, visste inte vad jag skulle säga och pinsam tystnad uppstod. Sedan följde artighetsfraser om vad man gjort osv. Och han fortsatte med att han var påväg ut. Jag sa ok då ska jag inte störa, men han sa då att det är lugnt. Då frågade jag om det bara var en engångsgrej eller om han ville ses igen, för det är bra att veta. Då sa han: "ah jag vet inte! kanske, jag har jour på torsdag och så, men vi kanske skulle kunna ses ändå, vi kan ju höras av till helgen?". Jag sa så, javisst ok, ha en trevlig kväll, sedan blev det hejdå. Jag började gråta efteråt...aldrig hade jag kunnat ta så fel. Varför gillade han inte mig?
Uppdatering 2:
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-19 16:36
Eftersom han inte hört av sig så kändes det ännu värre, som om jag inte dög ens för att ha sex med igen :(. Så jag sjönk lågt när jag säger att jag faktiskt skickade iväg ett sms tidigare där jag försökte spela oberörd: "Tja! Skulle vara nice att kolla film och mysa i helgen more or or less :)".
Han svarade då med att: "Ja du, jag vet inte, det känns som om du känner mer inför detta än vad jag gör. Känns inte schysst mot dig. Men om du med vetskap om detta, ändå vill komma och se film och mysa så får du det. Men det kan blir så att jag måste jobba, har jour. Hoppas du haft en bra dag!"
Jag skrev: "Tack för att du är ärlig. Jo i början kände jag mer så men inte nu. Tycker bara det skulle vara kul att kolla film och mysa ihop. Hoppas du haft en bra dag."
Han svarade: "Okej, men då vet du läget i alla fall. Har inget emot att se film och mysa. Bara du inte känner att jag lurar dig på något sätt. Vi får höras om det till helgen. Vet inte hur det blir med jobb så kan inte planera något i förväg".
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-19 16:40
Fredag: Jag har varit uppspelt hela dagen för nu är det helg snart. Jag skickade ett sms i morse och frågade om vi skulle se film. Han svarade inte först, så jag skickade ett till sms till där jag skrev att han inte behöver oroa sig för att jag känner mer än han gör inför detta. Han svarade tillslut och han skrev att han glömt mobilen på jobbet och därför inte kunnat svara, och att det ser ut som att han måste jobba ikväll på jour, men att han hör av sig när han kommer hem! Jag svarade att jag hoppades att det inte blir jobb och att han får höra av sig när han kommer hem.
När klockan blivit 22.00 på kvällen messade jag och frågade om han inte slutade snart. Fick ett svar att han var på väg hem och hemma. så jag frågade om jag kunde komma och han sa om jag ville så kunde jag det. Så då åkte jag till honom. Han öppnade, fick ingen kram eller något. Väldigt neutral. Han sa när jag kom att han skulle jobba på morgonen och att han kunde skjutsa hem mig då. Men vi gick in till sovrummet för han har tv där och han frågade vad jag ville se för film. När vi valt film, så sa han att jag kunde ta av mig lite om jag ville och krypa ner under täcket. Och när jag kröp ner så la han armen om mig och så höll han under hela filmen. När den var slut så började han kyssa mig och vi hade sex. Sen sov vi och vi låg en bit ifrån varandra, inget mer mys, På morgonen när hans klocka ringde så frågade jag om det var dags att gå upp? Då sa han "äntligen". sen så klädde jag på mig och han skjutsade hem mig. Så stelt. Han sa hejdå vi hörs och jag sa hejdå. Är glad att jag träffade honom, men jag får inget grepp om honom. Han är inte intresserad av mig mer än sex det vet jag.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-19 17:16
Imorse söndag skickade jag ett sms till honom. Jag skrev: "Hej hade du en bra kväll igår, jobb?" Han svarade mig! Han skrev: "Jobbade på dagen och jour inatt, hade du bra?". Jag svarade att jag kollade mellon och attd en var bra. Sedan skickade jag ett till sms där jag frågade om han jobbar ikväll. Då skrev han att han inte vet om han ska jobba och om han inte gör det så ska han repa med bandet. Jag skrev att jag hoppades att han får repa då och hoppas att han får ha en härlig kväll. Då svarade han att "japp det får vi hoppas :)".