Inlägg från: molly02 |Visa alla inlägg
  • molly02

Januarimammor 2014

Hej! 
    Vi har BF i jan 2014. Det känns fortfarande helt overkligt att det växer ett lite knyte i mig. Ibland undrar jag om det verkligen växer ett knyte i mig, då jag inte har några spec symptom. lite ömna bröst, det är allt. Vi är i vecka 7 - så det är som sagt var väldigt tidigt ännu. 

har börjat att oroa mig mer och mer för missfall etc. Vet egentligen inte varför. Jag vill så gärna att allt skall gå vägen, jag är ofantligt barnkär & är mer el mindre den sista i mina olika gäng som blir mamma. De allra flesta har 2 el 3 barn.. 

• molly02

Go kväll! 

sambon är ute på svensexa & jag festar till det med ceasarsallad & lemonad..  Flört
    Idag gjorde jag ytterliggare ett gravtest, har känt mig lite nojig de senaste dagarna. Är jag verkligen gravid ? Jag hr gått in i v8 & har inga symptom förutom lite ömma bröst.. Som tur var visade testet fortfarande positivt Flört 
    Längtar tills vi skall göra första UL, det är om lite mer än 2 veckor!  

• molly02

Syltan - när jag skrev in oss, frågade de om vi ville göra ett tidigt ultraljud ( kostar sek 200 kr ). Det sa jag självklart jag till.. skall bli spännande att se det lilla pyret. Kolla om ni också kan göra det ? 

• molly02

Förmodligen olika fr ställe till ställe, jag flyttade fram inskrivningen 1 vecka då sambon är på kurs hela veckan innan. Det skulle vara på allmän info, inskrivning & UL. Tror att vi är flera där när de kör den allmänna infon. Skall hur som helst bli mkt spännande Gladskönt att höra att jag inte är den enda som har gjort flera test 

• molly02

skall helt klart bli skönt med en bekräftelse, på att det faktiskt är ngt som växer inne i mig Glad Känns helt overkligt! Vilken vecka är du i ? 

• molly02
    Frumu skrev 2013-06-04 21:08:34 följande:
    Är det någon av er som haft otroligt ömma bröst och som upplevt att de vissa dagar varit mycket mindre ömma? För några veckor sedan upplevde jag det första gången och fick smått panik och trodde det var kört. Nu idag är det andra gången då ömheten "gått över" plötsligt :/ Hoppas det är normalt och inget annat!
    Håller med dig. De är mer el mindre ömma. I helgen var jag såpass nojig att jag gjorde ett test till. Tänkte att det var bättre att testa mig, istället för att oroa mig..:) det var fortfarande plus...:) 

Svar på tråden Januarimammor 2014