Inlägg från: JohannaSL |Visa alla inlägg
  • JohannaSL

Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*

Ett tips förresten! Alla avsnitt av "En unge i minuten" finns på youtube. Har tittat och lipat flera kvällar i rad nu ;) Perfekt att få lite inblick i hur det kan gå till vid förlossningen och att få se hur olika det är för alla. Jag är helt besatt av förlossningstankar nu, vet inte vad det är med mig.. Mental förberedelse som behövs kanske :)

• JohannaSL

ReasonWhy: det vet jag inte, jag är bara lite lagom rädd och mår bättre av att veta mycket om hur en förlossning går till än att bara tänka bort den. Så det beror nog på, du kanske kan provkolla? :)

HaltaLotta: vore ju roligt om alla som vill kan komma med :) vi kanske kan ta det på måndagen den veckan istället (26:e) eller veckan efter? För mig spelar det ingen roll.

• JohannaSL

ReasonWhy: det är blandat, tycker mestadels att det visats bra förlossningar.

Spring: nästa onsdag kan tyvärr inte jag :( men skulle det vara ett datum som passar alla andra så kan jag vänta till nästa gång.

• JohannaSL

Insåg nu att det nog bara var del 1-3 som fanns på Youtube. Buhu! Kanske måste skaffa tv4play premium ;)

• JohannaSL

Ska vi skjuta på det till onsdag 18/9? Det är jämn vecka och om det liggee lite längre fram är det ju enklare att planera in det :) för mig är det okej, har fullt upp med att komma igång med magbubbel och yogan nu ändå ;)

Välkommen kakankaka! Kul med någon som snart ska få bebis :) mår du bra? Tungt nu när det närmar sig?

• JohannaSL

Tycker att vi spikar 18/9 då! Klockan 18? Förslag på plats? Pique-nique? Johans? Kaffe paus? Nått annat? För mig spelar det ingen roll :)

• JohannaSL

LinaG: Välkommen! Vi är flera här som väntar i november. Jag har BF 21:a november. För oss är det andra barnet, vi har en pojke på 3 år :)

• JohannaSL

Jag bor på väster i centrala Jönköping :)

Hur mår ni andra? Jag mår skit just nu, trött bortom ord, huvudvärk, halsbränna, sammandragningar, humörsvängningar.. you name it! Ser inte fram emot arbetsveckan :(

Ska iaf bli härligt med magbubbel på tisdag :) vem var det nu mer som skulle gå?

• JohannaSL

Jag bor på väster i centrala Jönköping :)

Hur mår ni andra? Jag mår skit just nu, trött bortom ord, huvudvärk, halsbränna, sammandragningar, humörsvängningar.. you name it! Ser inte fram emot arbetsveckan :(

Ska iaf bli härligt med magbubbel på tisdag :) vem var det nu mer som skulle gå?

• JohannaSL

Spring: jag tänkte gå på den vid nästa tillfälle, i september. Har ju fött en gång tidigare men då blev det kejsarsnitt så det känns bra med lite info om smärtlindring och annat :)

Svar på tråden Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*