Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*
Reasonwhu--- fy va jobbigt
lider så med alla som mår illa massa.... Har mått lite illa när jag väntade töserna men sammanlagt på 4 graviditeter kräkts bara en enda gång.
Reasonwhu--- fy va jobbigt
lider så med alla som mår illa massa.... Har mått lite illa när jag väntade töserna men sammanlagt på 4 graviditeter kräkts bara en enda gång.
Jag väntar också en pojk till
va på ul i måndags!
Spring---- grattis grattis!!!
Nu har jag precis slutat jobbet och har semester!!!!!!! Skönt!
Börjar med att gifta mig på lördag och sen blir det bröllopsresa
På måndag!!!!
Spring//// det blir en vecka i Barcelona :)
Jag mår så toppen! Eller det har jAg gjort hel a tiden men ändå
v 24 nu och mina största "problem" är att bebisen är så vild att det är svårt att somna ibland
jobbigt va
Nästan väntar på att nåt smäller till snart, värsta Bamse foglossningen eller nåt.... Bara för att det varit så besvärS-fritt hittills.
Vi är på Öland nu på semeSter- blir en dag på stranden idag!! Skönt med varmt sommarväder!
Hej hej!
Här
Flyter det på.... Börjar bli tungt dock phu. Också haft en del sammansragningar och sånt i helgen....
Kanske lika skönt att jag blir "avstängd" från mitt jobb fr.o.m. 3/9 hade nog inte orkar jobba så länge jag trodde från börja n :-/
Åh blev så sugen på yoga jag med men tiden passar mig inte alls tyvärr
ja ja. Vad är väl en bal på slottet.... ?!
Kollade på magbubblet med men det va så sent.... Har ändå 5 mil in till stan så orkar inte va iväg så sent på kvällarna hö hö.
Mailade dock myoga ang en kurs de har i Habo (jag bor 2
Mil norr Habo) inte just gravidyoga men den verkade kunna passa mig ändå. Ska invänta svar
Idag har varit en tuff dag på jobbet :-0 :-/ jobbar ju på behandlingshem
Och det har varit mycket gap och skrik, turbulent och oroligt bland de boende idag. Tålamod är en av mitt yrkes viktigaste verktyg, och som gravid är det ju inte alltid på topp.... Jobbigt mentalt att "tvinga" sig själv att va lugn och förstående me massa tålamod när man helst hade velat skrika fula ord tillbaks eller bara gå därifrån, till de boende.
Phu.... Jag vet att de inte mår bra.... Men som sagt. Mentalt uttröttad är jag sannerligen idag ......
Jag hänger också gärna med på en träff förresten
har ingen gravid samtidigt som mig i bekantskapskretsen denna gång
Tack för all pepp
har varit lite lugnare på jobbet sen den dagen men ja.... Jobbet är ju sådant, och mest är det väl alla mina hormoner, tålamodsavsaknad etc nu under graviditeten som gör att de känns jobbigare än innan. Älskar mitt jobb i vanliga fall
även de turbulenta dagarna!
Jag jobbar som sagt fram till september men sen kan jag träffas när som
Kvällstid om det är utan barn, annars dagtid gärna på ett barnvänligt ställe typ Ikea eller kaffepaus