Inlägg från: Anonym (Lillan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lillan)

Han vill inte/tar ALDRIG initiativ!

Anonym (press) skrev 2013-05-13 14:42:22 följande:
    jag har inga problem med min lust eller potens men blir stressad bara av att läsa dig TS, kan verkligen tänka mig att din karl känner sig pressad och allt annat än sugen om det verkligen är som du beskriver. Att du gnäller, tjatar och kritiserar honom.
    Han "borde ge dig det du behöver, kärlek och respekt"..

jaha, och du då? Du tror verkligen bara det är hans problem och något som han behöver åtgärda själv?
    Inte funderat på om du kan göra något för att bidra till att han känner sig mindre stressad/pressad, avslappnad och kanske kan hitta sin lust..?    
    Kunde inte sagt det bättre själv...

Jag är själv gift med en man vars lust är mindre än min, den bli en aning större i perioder (då passar jag på att vara extra förförisk ;)) och i hans fall beror det mycket på att han har mycket att göra.
     Det kanske inte egentligen är lusten som saknas för din kille, utan orken. Jobbar/pluggar han mycket? Är det mycket att göra när han kommer hem? stress (både medveten och undermedveten) dödar lusten. Det lär inte hjälpa att du skuldbelägger honom heller.

Jag hade provat att onanera om jag var du (ja, alltså så att han ser det), det får igång min man på tre röda ;) (och han är den av oss som begränsar sexet, jag är mer eller mindre alltid på humör)
Svar på tråden Han vill inte/tar ALDRIG initiativ!