VojneVojne skrev 2013-05-17 01:48:48 följande:
1) Du kan väl inte hjäpa någon när du inte tror att den finns?
2) Detta har du tat fram från saker jag inte har sagt antar jag men du måste väl vara medveten om det du gör för att du ska kalla dig nåt, du kan inte vara "katatist" om du inte vet va det är men du gör lite som de bruka göra?
3)4) Fortfarande du gör det för själv vill det, inte för att du vill hjälpa satan eller sympatisera satan och allt eftersom du inte tror på satan så fortfarande du kan inte vara satanist pga att man inte kan vara något man inte tror på...
5) För va du inte medveten om det jag berättade (sa du ju) efter att jag har berättat hur det ligger till så det är upp till dig att gå vidare med den infon och bearbeta den eller strunta i det helt i hållet. Tron kommer inte på en dag, islam etablerades i 23 år så kan inte förvänta mig att du ska tro på gud i två dygn.
Om att hamna helvetet så har jag ingen information om det, det där kan bara Allah, jag får inte yttra mig ja eller nej.
1. så jag hjälper inte Satan när jag leder människor bort från tron?
2. Jag frågade dig om du håller med om att en "satanist" per definition är någon som
tillber Satan, du hävdade att en "satanist" även är någon som
gillar Satan men inte tillber honom och de som
hjälper satan, men utan att tillbe honom.
3. om det bara är de som
tror på Satan som kan vara satanister förstår jag inte varför du hävdade att Crowley var satanist och har skrivit satanisternas bibel??
4. är jag medveten om Gud men inte om Djävulen?? (eftersom jag hamnar i helvetet för att jag inte tror på Allah men inte är satanist trots att jag hjälper Satan eftersom jag inte är "medveten" om honom? )
Personligen
vet jag att jag inte hamnar i Helvetet när jag dör, jag är inte det minsta orolig för den saken