Dejta med hängtuttar :(
Jag är en kvinna som börjar närma mig 35, är singel och utan barn. Har lämnat ett långt förhållande bakom mig och är nu ute i dejtingsvängen igen. Har alltid haft komplex över mina bröst som är hängiga, men det har blivit etter värre de senaste åren sedan mina hormoner började löpa amok och jag började reagera på alla preventivmedel - de har liksom levt sitt eget lilla liv och både ökat och minskat i storlek. De har kunnat variera så mkt som två hela kupstorlekar med bara två veckors mellanrum, som mest har de varit 65F och sedan har de minskat till 65C. Nu använder jag inte längre några hormoner, så de är stabila. Dock är det ett par riktiga taxöron vi talar om och när folk pratar om penntricket känns det som ett förbaskat skämt eftersom jag får plats med en stor PET-flaska där inunder utan att det är nåt problem.
Jag har alltså börjat dejta, vilket också innebär ett sexliv. Har försökt behålla BH:n kvar under sexet, men har svårt att motivera det inför den jag dejtar. Har även råkat ut för att en kille jag dejtade reagerade negativt när min BH åkte av (när han såg mig i BH sa han att jag hade väldigt vackra bröst, men sen såg han mest besviken ut och tog inte ens på dem). Efter sexet dog kontakten ut.
Jag kan ju förstå om en kille reagerar så här, för jag har själv mina preferenser när det gäller killar.
Tanken är att jag ska operera dem, vilket jag har funderat på i över 15 år, men jag har inte råd och kan inte ta något lån för tillfället.
Mår verkligen jättedåligt av detta... Allra helst så här i dejtingfasen. Ska man behöva tacka nej till sex helt pga detta? Om jag vägrar plocka av mig BH:n signalerar det ju något som killarna inte direkt reagerar positivt på heller, om man säger så. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. :/ Snälla någon, rådge mig. Kom dock inte och säg att om det är menat att det ska vara jag och dejten så dumpar han mig inte pga mina hängtuttar. Så enkelt är det ju inte... Det är ju klart att man inte dumpar nån som man redan är ihop med och som får hängbröst, men att bli ihop med en som har hängpåsar till bröst är inget killarna verkar så tända på.