Min stora uppskattning
God kvällJag mor till familj med ett barn av fem månader,
Innan var jag en kvinna i arbetslöshet och mycket skuldsatta, jag var andfådd även jag hade en mycket pålitlig projekt
Men min Bank inte trodde på mig och inte ge mig lånet som så jag ville starta mitt projekt och ta mig till mitt eget konto.
Jag kände mig mycket ensam och visste mer vad för att göra, jag tillbringade alla mina besparingar att förbereda för födelsen av min älskling. min hyra och andra avgifter var för mycket för mig.
Då en min före detta arbetskamrat berättade om herre som hade hjälpt honom att ta ett lån. De gentleman erbjuder ett lån med en låg ränta under en lång period av återbetalning.
Jag kontaktade snabbt denna herre och jag skickade in min ansökan om ett lån av pengar till att finansiera mitt projekt.
Jag trodde inte att några dagar senare fick jag bekräftelse av min ansökan om lån och jag hade att uppfylla denna herre för att validera min låneansökan och få pengar på mitt bankkonto.
Jag är skyldig idag min tacksamhet till denna herre och jag skulle vilja säga till alla människor som har svårigheter att kontakta mig för att sätta dig i direkt relation till denne herre.
Alla hälsningar och jag fortsätter att tro att alla problem kan lösas i denna ekonomiska kris