• 14mars

1 års kalas i typ prinsesstema

Nu börjar det närma sig 1 års kalaset och tar emot alla tips och idéer jag kan få! Vi vill ha kalaset i prinsesstema, rosa och kronor. Men jag vill inte dekorera med disneyprinsessorna ;)

Är det någon påhittig person som har några ideer? Dekoration, fika?

• Svar på tråden 1 års kalas i typ prinsesstema
  • Mercedez

Är det för din egen skull o gästernas? Eller för barnets skull som knappast bryr sig?

• 14mars

Jag vet att barnet inte bryr sig, självklart är det för vår och gästernas skull! Vill göra en minnesvärd dag för oss vuxna som vi sen kan visa för vår dotter.

• Mercedez
    14mars skrev 2013-05-14 13:14:30 följande:
    Jag vet att barnet inte bryr sig, självklart är det för vår och gästernas skull! Vill göra en minnesvärd dag för oss vuxna som vi sen kan visa för vår dotter.

Alltså för att kalaset inte skall se torftigt ut i gästernas ögon?
  • 14mars

Lägg gärna din energi på något annat, jag skrev här för att se om någon har några idéer!

• plopp76

Hej!

Tycker det låter fint med kronor! Kika på denna:

Personligen bara älskar jag formen! Lite vuxnare än de "vanliga" prinsessiga kronorna tycker jag. Kanske kan du använda den som dekoration? Skär/klipp ut den i nåt fint rosa papper, kombinera med vita blommor kanske? "Bollarna" gå ju att flytta ner lite så dom sitter bättre på spetsarna :)

Rosa och vita ballonger, cupcakes i rosa formar med vit frosting... Kanske?

Lycka till :)
  • puss

Självfallet vill man inte att kalaset ska se torftigt ut.

• straw2008

Finns en supergod saft från fun light som är väldigt rosa !! Sen skulle jag servera Loka jordgubbsmilkshake!! Finns suupersöta randiga sugrör på lagerhsus o ett kakfat med flera lager är fint !!

I kinamockaskogen.....
Svar på tråden 1 års kalas i typ prinsesstema