Vår dåliga smak
Jag gillar all sorts musik, men jag är fortfarande en sucker för samma musik jag lyssnade på när jag var fjorton-isch. Pinsamt!
Sen tycker jag bättre om konserverade champinjoner när det gäller allt förutom på grillspettet...
Jag gillar all sorts musik, men jag är fortfarande en sucker för samma musik jag lyssnade på när jag var fjorton-isch. Pinsamt!
Sen tycker jag bättre om konserverade champinjoner när det gäller allt förutom på grillspettet...
Jag har även dålig smak på tv-serier.. Desperate housewives, americas next top model, project runway, sex and the city blandat med simpsons och family guy... Förra säsongen tittade jag även på ensam mamma söker..
Simpsons och Family guy är askul!! Men i mina kretsar kan det ses som lite WT dock
Påtal om wt så älskar jag tatueringar, piercingar och mjukisbyxor är ett måste när man bara hänger hemma!
Flam, den är ju asgod!
Jag kan dock erkänna att jag älskar vanilla coke..
Gotse! Äntligen någon som gillar vaniljcolan! De har börjat ta in den nu i min närbutik och jag är helt lyrisk, den är precis likadan som tidigare
Ja det var ju en del skillnad på när vaniljcolan fanns i petflaska, men jag tycker nog all dricka smakar annorlunda i petflaska än i burk.. Får köpa en utländsk och en svensk burk och testa
Jag måste erkänna att jag inte är så förtjust i Dr Pepper
förlåt!
Eva, det är nog sant! Skulle vara spännande att hitta den undersökningen, kommer du ihåg något annat om den?
Ernst!! Grattis till roligaste tråden just nu
En till dålig smak: jag kan tycka färgade glödlampor är fina. Typ röda..
Väldigt speciellt! Och kul att den är så poppis. Tycker vi kan skruva in en röd glödlampa här och fortsätta vårat myspys i tråden!
Jättefin ju Pennis!!!! Tack!
Det blir ju sketamysigt!! Eller rosa :D men hade jag träffat en kille med röda glödlampor, spegel i taket och säng med sammetslaken skulle jag kanske få såna vibbar..