Inlägg från: Trailer trash TT |Visa alla inlägg
  • Trailer trash TT

Vår dåliga smak

Jag har one piece,en chockrosa som jag gärna drar på mig på kvällen. Åker till affären i mjukisbyxor,har massa tatueringar och piercingar och ÄLSKAR damsugare

Manyok
  • Trailer trash TT

Jag gillar att sova i tält på rockfestivaler,dricka ljummen bira,bli packad .Tältet brukar oftast inte användas,somnar oftast på nån gräsplätt klockan 4 på morgonen,vaknar klockan 9 och fortsätter. Enda gången jag tar återställare är på festivaler.Är konstant full i 3 dagar

Manyok
  • Trailer trash TT
    Sölve skrev 2013-05-20 17:16:54 följande:
    Samma som mig. Festivalfrukosten består av pissljummen slatt ur någon vintetra som legat och jäst i solen, ölen kyls i uppblåsbara pooler man slitit som ett djur för att fylla med vatten, man är skitig från topp till tå och allt är bara underbart!  
    Bästa är om det regnat..Brukar alltid bli några lerbad då
    Manyok
  • Trailer trash TT
    fucktard skrev 2013-05-20 18:37:52 följande:
    Åh, festivaler! Festivaler är det bästa jag vet. Konstant full i fem dagar, träffa massa folk och se massa bra band (eller missa dem för att jag somnat i tältet). Fast jag brukar vänta hela 30 minuter från att jag vaknat tills jag börjar dricka. Toalettkö och kaffekö!

Och jag duschar INTE på festivaler. Om inte någon typ kräks på mig.
    Jag vaknade mitt under nått band som jag inte ens minns namnet på..Skulle bara sätta mig och vila

Duschar jag jag aldrig heller.
    Manyok
  • Trailer trash TT
    En struts skrev 2013-05-20 19:33:00 följande:
    Ha, ha, ha ser rockfamiljen framför mig
    " rel="nofollow" target="_blank">

Tänk att de finns irl. Ha, ha jag skulle hata att ligga i lervällingen på Roskilde.
    Däremot spelmansstämmor är helt ok. Men även det tältlivet kan bli lite hårt för min del.

Åhhh thats my family hahahaha
    Manyok
  • Trailer trash TT
    Tillie skrev 2013-05-23 15:47:03 följande:
    Jag gillar att äta middagsrester/efterrätt till frukostSkäms
    Jag äter kall pizza till frukost. Det godaste som finna. Gärna en cola till också
    Manyok
  • Trailer trash TT

Jag söp mig full på Red Bull och vodka igår pluss bål med frukt i. Rökte gjorde jag också.Det gör jag alltid när jag är packad

Manyok
  • Trailer trash TT
    Vanilla ice queen skrev 2013-05-26 17:29:57 följande:
    Jag knarkar red bull och gärna lågbudjetmärket power king, det lär väll räknas som riktigt dålig smak?
    Power king är skitgott
    Manyok
  • Trailer trash TT
    Doofie skrev 2013-06-03 18:12:04 följande:
    Jag brukar dricka upp "saften"  som är kvar från smörgåsgurkorna. Mmm.<3

Det gjorde jag när jag var gravid första gången,även sillspad tyckte jag var riktigt gott
    Manyok
  • Trailer trash TT
    Doofie skrev 2013-06-03 19:05:19 följande:
    Är inte gravid.
    Fast det är rätt gott fast man inte är gravid också. Gurkspad alltså. Sillspad börjar jag hulka när jag känner lukten av och sill är inte min grej. Kunde äta hela sillbitar utan tillbehör ocksåKräks
    Manyok
Svar på tråden Vår dåliga smak