Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Vår dåliga smak

Jag gillar nämnda Eddie Meduza, så in i helvete, faktum är att han var en riktig bra sångare vilket lyser igenom i vissa låtar, men jag kanske gillar honom allra mest för att han gjorde musik om precis vad fan som föll honom in.

Vissa kallar det nog dålig smak, det gör inte jag, men jag tycker Veronica Palm är nåt så makalöst vacker.... 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Flaminia skrev 2013-05-15 09:03:56 följande:

Dammsugare bonnigt och dåligt smak?      Det var något nytt för mig. Men det kanske är för att jag inte bor i Sverige och därför tycker att det är lite speciellt med typiskt svenska bakverk.
    Samma här, Dammsugare är väl inte största favoriten till fikat, men i brist på annat är den okej....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Musik skrev 2013-05-15 12:16:14 följande:
    Jag använder mina kalsonger trots att det är stora hål i dem. Men bara när jag ska till gymmet. Bävar dock för att jag skulle bli dålig och hämtad av ambulans.

Sen ligger jag  där på sjukhuset med fyra cm stort hål i röven
     Rynkar på näsan
    Sånt där kan förstöra psyket på den starkaste individen !!!
  • Anton Chigurh
    Musik skrev 2013-05-15 12:26:45 följande:
    Menade att det var ett stort hål i kalsongen, inte röven  Skrattande
    Jag tror dom flesta begrep det.....Glad
  • Anton Chigurh
    Musik skrev 2013-05-15 12:29:50 följande:
    Skönt att höra. Detta ville jag inte skulle missuppfattas
    Du har min fulla sympati här.....
Svar på tråden Vår dåliga smak